HJÆLP MIG
Fra : Michael Hagelquist

Dato : 22-04-03 10:56

hvor dan registrer man office xp igen efter system nedbrud -kan man finde
nogle chrack koder -et program der kan gøre det - det vil ikke rigistrer
igen efter system nedbrud af office xp og windows xp home edition---hva gør
man --

HJÆLP MIG

Michael

Fra : Palle Jensen

Dato : 22-04-03 11:02

On 22 apr 2003, Michael Hagelquist wrote something like this :

> [...]
> vil ikke rigistrer igen efter system nedbrud af office xp og
> windows xp home edition---hva gør man --

Jeg kan ikke udfra dit indlæg tyde om du har købt og betalt din
Office pakke?

Når du har svaret på dette vil du enten blive henvist til:

1) alt.dk.warez

eller

2) dk.edb.system.ms-windows

--
Palle Jensen

Fra : B.H. [2630]

Dato : 22-04-03 11:37

Palle Jensen wrote:

> 2) dk.edb.system.ms-windows

Niks... det må blive dk.edb.programpakker.ms-office

Fra : Palle Jensen

Dato : 22-04-03 11:48

On 22 apr 2003, B.H. [2630] wrote something like this :

> Niks... det må blive dk.edb.programpakker.ms-office

Korrekt. My mistake

--
Palle Jensen

Fra : Karsten Jensen

Dato : 22-04-03 13:23

"Michael Hagelquist" <mh@post9.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> nogle chrack koder -et program der kan gøre det - det vil ikke rigistrer
> igen efter system nedbrud af office xp og windows xp home edition---hva

Så vidt vides, spørges der ved opdateringer ikke efter hverken koder eller
registreringer. Tvært imod står der ved søgning af opdateringer, a man
undersøger, hvad computeren mangler uden at overføre data fra ens computer.

Jeg har tidligere set, at Office-pakken kunne opdateres problemløst.

Bare gå ind på MS-opdatering, hvilket sandsynligvis står i ruden i toppen
under start. Vælg Windows Systemer først for a få de seneste opdateringer -
specielt efter en ny-installation - og derefter opdatering af Office pakken.

Mvh
Karsten Jensen.