Olie-overkill?
Fra : Hans Paulin

Dato : 22-04-03 10:44

....Haynes anbefaler API SD eller SE olie til min cykel - er det
for meget, når jeg hælder Silkolene API SF / SG fuldsyntetisk på
(plejer at gi et par hundrede for 4 liter her i landet) - jeg
pisker ikke på cyklen...
Hans
Suzuki 1100 E(Z) -82

Fra : Claus Rittig

Dato : 22-04-03 17:33

"Hans Paulin" <his@it.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> for meget, når jeg hælder Silkolene API SF / SG fuldsyntetisk på
> (plejer at gi et par hundrede for 4 liter her i landet) - jeg

Næh, det er almindelig sund fornuft. Det gør jeg også selv.

Rittig

Fra : Hans Paulin

Dato : 22-04-03 22:53

Claus Rittig wrote:
> "Hans Paulin" <his@it.dk> skrev i en meddelelse

> Næh, det er almindelig sund fornuft.

....lyder næsten som en reklame for et forsikringsselskab *G*

> Det gør jeg også selv.

....fint nok - takker for svaret..
Hans
Suzuki 1100 E(Z) -82