Død cursor!!!?
Fra : Pals

Dato : 23-03-01 18:06

Jeg er iMac begynder... hvad gør man, når cursoren er død som en sten. Kan
man vække den til live, ved at skrive noget i det felt, der opstår, når man
trykker på knappen på siden?
Kan nogen hjælpe mig?
pals@12move.dk

Fra : Peter Gersmann

Dato : 23-03-01 18:42

In article <hlLu6.3280$Ov.226351@news010.worldonline.dk>, "Pals"
<pals@12move.dk> wrote:

> Jeg er iMac begynder... hvad gør man, når cursoren er død som en sten.
> Kan
> man vække den til live, ved at skrive noget i det felt, der opstår, når
> man trykker på knappen på siden?

Hvis musen er død (= computeren er frosset) så er der ikke ret meget at
gøre. Det er muligt at du i debuggeren kan steppe frem, men...

X!

//Peter

Fra : Martin Edlich

Dato : 23-03-01 20:10

"Pals" <pals@12move.dk> wrote:

> hvad gør man, når cursoren er død som en sten. Kan
> man vække den til live, ved at skrive noget i det felt, der opstår, når man
> trykker på knappen på siden?

Tryk på knappen med trekanten på i stedet for.

--
MVH
Martin Edlich

Fra : Michael Holm

Dato : 23-03-01 22:14

Pals <pals@12move.dk> wrote:

> [...]
> man vække den til live, ved at skrive noget i det felt, der opstår, når man
hej pals,
Ofte kan det afhjælpes ved at tage musen ud af keyboard, hvis det ikke
virker tage keyboard ud af iMac'en, hvis "tastelås" tasten på tastaturet
lyser når du sætter tastaturet i igen, plejer musen at virke igen efter
3-4 sek., hvis den ikke lyser så er det vist bedst med en genstart (på
den lille knap på siden med en sort trekant)

--
- Michael

http://ki-aikido.homepage.dk