Interessant observationer foretaget intrav~
Fra : Bo Warming

Dato : 22-04-03 06:29

Kinesisk fremskridt i sydkorea
Ekstrabladet 8 sept2002

Det er interessant at man i kina skal spise med tæerne når man sidder på
skødet af en person der er ældre end en selv, og at dette kun foregår i
sydkina.

I Danmark ville man jo aldrig blive socialt accepteret hvis man sad og
spiste med tæerne, mens man sad på skødet af en ældre.

Det er muslimsk fremmedhad at være imod denne form for madindtagelse, og det
kan da kun være med til at forværre vores nations latterlige bøsse-samfund
endnu mere.

Iøvrigt mener jeg at Freuds teorier om det interne selv er fjollede, for jeg
ved da udmærket godt at jeg er en uintelligent narrøv, der intet liv har,
men det er ligeså interessant at kigge med når der sker ting og sager i den
store vide verden, som på forunderlig vis kan få en's hjerne til at fungere
anderledes.

--

Bo Warming
Bjelkes Alle 46

Fra : Queenie

Dato : 22-04-03 08:29

"Bo Warming" skrev d. 22-04-03 06:29 dette indlæg :
> [...]

i den
> store vide verden, som på forunderlig vis kan få en's hjerne til at

Sovet godt i nat?

http://www.kandu.dk/

Fra : Bo Warming

Dato : 22-04-03 11:10

"Queenie" <Queenie.news@kandu.dk> wrote in message
> Sovet godt i nat?

Spørg ikke mig, BW

Spørg bedrageren der har skrevet trådstarten med brug af mit havn.

Tror du netbetjentene vil gøre noget mod ham, som de ville hvis det var en
af deres venner, der udsattes for kriminelt dokumentfalsk, således som dette
er?