Interessant observationer foretaget intrav~
Fra : Bo Warming

Dato : 22-04-03 06:27

Kinesisk fremskridt i sydkorea
Ekstrabladet 8 sept2002

Det er interessant at man i kina skal spise med tæerne når man sidder på
skødet af en person der er ældre end en selv, og at dette kun foregår i
sydkina.

I Danmark ville man jo aldrig blive socialt accepteret hvis man sad og
spiste med tæerne, mens man sad på skødet af en ældre.

Det er muslimsk fremmedhad at være imod denne form for madindtagelse, og det
kan da kun være med til at forværre vores nations latterlige bøsse-samfund
endnu mere.

Iøvrigt mener jeg at Freuds teorier om det interne selv er fjollede, for jeg
ved da udmærket godt at jeg er en uintelligent narrøv, der intet liv har,
men det er ligeså interessant at kigge med når der sker ting og sager i den
store vide verden, som på forunderlig vis kan få en's hjerne til at fungere
anderledes.

--

Bo Warming
Bjelkes Alle 46

Fra : Bo Warming

Dato : 22-04-03 06:35

Denne tråds start er ikke fra BW
Det er vist strafbart dokumentfalsk at skrive i andres navn, men alle kan
nok gennemskue det

Bo Warming

Fra : Kim

Dato : 23-04-03 15:59

Mage til klaphat skal man vist lede længe efter.

**PLONK**

Mvh, Kim

Fra : Bo Warming

Dato : 23-04-03 16:24

"Kim" <No@mail.dk> wrote in message
> Mage til klaphat skal man vist lede længe efter.
>
> **PLONK**
>
> Mvh, Kim

Som oplyst er trådstarten skrevet af en der UDGIVER SIG FOR AT VÆRE MIG, og
ikke af mig Bo Warming

Fra : Hans Chr. Vang

Dato : 25-04-03 00:40

Sikker på du ikke bare indså hvilket VRØVL det var du skrev, og så forsøgte
at trække i land?..

Fra : Kevin Edelvang

Dato : 25-04-03 09:31

Hans Chr. Vang wrote:

> Sikker på du ikke bare indså hvilket VRØVL det var du skrev, og så
> forsøgte at trække i land?..

Man kunne jo kigge i headeren. Men det er vel for meget forlangt?

FUT: dk.admin.netikette

Mvh
Kevin Edelvang

Fra : Regnar Bang Lyngsø

Dato : 25-04-03 19:12

"Hans Chr. Vang" wrote:

> Sikker på du ikke bare indså hvilket VRØVL det var du skrev, og så forsøgte
> at trække i land?..

Hans Christian. Den første besked er skrevet via TDC news server det er alle
andre af BWs posts ikke.

Tjek selv: <zfToa.64420$iO6.24545@fe10.atl2.webusenet.com> og
<3ea4d29c$0$42634$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>

Den er til gengæld skrevet en time efter din besked fra samme IP-adresse med
samme version af Microsoft Outlook Express som du bruger.

Tjek selv: <3ea4b6fd$0$42589$edfadb0f@dread11.news.tele.dk> og
<3ea4d29c$0$42634$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>

Helt ærligt synes jeg du skulle stikke piben ind.

Knus
Regnar (der kan huske dengang BW _virkelig_ sendte OT-beskeder, de
nuværende er vel inden for emnet, men bare lettere ortogonalt på det omgivende
samfund).

FUT til dk.admin.netmisbrug

Fra : Bo Warming

Dato : 26-04-03 06:14

"Regnar Bang Lyngsø" <regnar@gmx.net> wrote in message

> [...]
> Regnar (der kan huske dengang BW _virkelig_ sendte OT-beskeder, de
> nuværende er vel inden for emnet, men bare lettere ortogonalt på det

Nogle af mine tidlige meddelelser citerede Glistrup - fx kritik af
tvangsindlæggelse vedr anmeldelse af filmen "Et smukt sind".
Skrev jeg værre OT end det?
Jeg syns ikke jeg har skiftet stil eller ontopic-% - og der har altid været
andre der skrev masser af 100% offtopic-trådstarter som denne.
Hvis man tager udgangspunkt i noget ontopic og halehænget ikke er klart
påklistret og irrelevant, så er man ontopic. `Kommerciel spam og
mailbombning er stort set det eneste man skal blande dk.admin-netcops ind i

Tror du netbetjente gør noget ved at folk begår dokumentfalsk og skriver
våsede indlæg i mit navn, såsom denne tråds start ?
Næppe.