Cd'er med fejl (igen)
Fra : Peter Theglev

Dato : 21-04-03 21:16

Jeg ved godt, der har været et indlæg tidligere, men nu har jeg lige
erhvervet Shu·Bi·Dua boxen med 10 cd'er / 200 numre.

Jeg vil næsten betegne det som en skandale, at samme nummer (Mamba
d'Amour) optræder to gange. Nummeret "Første til sidst" er erstattet af
førnævnte.

Det MÅ sq da ikke ske?

Peter

Fra : Karina Hjorth

Dato : 21-04-03 21:31

> Jeg vil næsten betegne det som en skandale, at samme nummer (Mamba
> d'Amour) optræder to gange. Nummeret "Første til sidst" er erstattet af
> førnævnte.
>
> Det MÅ sq da ikke ske?

Hey Peter!

Pladeselskabet er godt klar over fejlen, og den er rettet til 2. oplag, der
skulle komme her om en uge til halvanden. Vi har fået oplyst, at man
selvfølgelig kan få byttet sin boks, hvis man ønsker det.

Jeg har nu tænkt mig blot at erhverve et eksemplar mere og så håbe på, at
rigtig mange bytter sin boks... Så ender fejl-udgaven måske med at blive
penge værd engang

Mvh
Karina

--
http://www.shubidua.nu - dedicated to the best band ever
http://www.shubidua.nu/salimata - dedicated to my fosterchild from Mali

Fra : Aragorn

Dato : 21-04-03 21:38

"Karina Hjorth":
> Jeg har nu tænkt mig blot at erhverve et eksemplar mere og så håbe på, at
> rigtig mange bytter sin boks... Så ender fejl-udgaven måske med at blive
> penge værd engang

Som om!!!

-sunz

Fra : Henrik Sørensen

Dato : 21-04-03 22:23

Aragorn wrote:
> "Karina Hjorth":
>
> Som om!!!
>
> -sunz

HEhe.. Jaa man har da lov til at håbe..

--
Vh. Henrik Sørensen
OE-QuoteFix - Et Outlook Express must -

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 21-04-03 23:26

"Henrik Sørensen" <snurredk*NOSPAM@phreaker.net> wrote in message
> HEhe.. Jaa man har da lov til at håbe..

Det kræver vist temmeligt stor tiltro til både band og markedskræfter. Hvor
mange cd'er er mange penge værd idag? Og hvor mange af disse er
opsamlingsplader med bands, som havde deres storhedstid 20 år forinden?

/Nikolaj

Fra : Karina Hjorth

Dato : 22-04-03 00:01

> [...]
> mange cd'er er mange penge værd idag? Og hvor mange af disse er
> opsamlingsplader med bands, som havde deres storhedstid 20 år forinden?

Ja, jeg regner da ikke med, det sker de første 30 år *LOL* Det er jo i de
fleste tilfælde nu om dage 7" vinyler, der er penge værd - og hvornår var
det nu lige, de var fremme... Så lad os regne lige så langt frem i tiden....
Hmm... årh, hvad... optimisme har aldrig skadet *G*

Mvh
Karina

Fra : Benny Mortensen

Dato : 25-04-03 19:05

"Nikolaj Borg" <nSiPkAoMl@jborg.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> mange cd'er er mange penge værd idag? Og hvor mange af disse er
> opsamlingsplader med bands, som havde deres storhedstid 20 år forinden?

Hej Nikolaj

Hvor mange af dem du nævner, er så behæftet med fejl.
De fleste Dronning Margrethe frimærker er ikke en disse værd, men så er der
nogle enkelte, med en lusket lille fejl, de er sjovt nok penge værd, så mon
ikke satsningen er OK.

M.V.H.....Benny..

Fra : Uffe Holst

Dato : 22-04-03 07:54

In an article of 21 Apr 2003 Peter Theglev wrote:

> Jeg vil næsten betegne det som en skandale, at samme nummer (Mamba
> d'Amour) optræder to gange. Nummeret "Første til sidst" er erstattet af
> førnævnte.
>
> Det MÅ sq da ikke ske?

For 200 kr.! For en så sølle pris kan du da også kun forlange et sølle
produkt.

--
Uffe Holst

Fra : Peter Theglev

Dato : 22-04-03 10:26

Vrøvl!

Peter

Fra : Karina Hjorth

Dato : 22-04-03 12:19

> Vrøvl!

Enig! Uanset, hvad prisen er, bør produktet naturligvis være i orden.

Mvh
Karina

Fra : Peter G

Dato : 22-04-03 20:06

Karina Hjorth skrev:

> Enig! Uanset, hvad prisen er, bør produktet naturligvis være i orden.
>
> Mvh
> Karina

Karina, du den danske kultursangsvugge-vogter. Vil du ikke være så venlig
enten at praje i gruppen eller pr. mail når det nye oplag bliver udgivet
(evt. med katalognummer)?
Jeg agter at købe et eksemplar og vil gerne undgå at købe fejltrykket.
--
M.v.h. Peter. Email adresse er gyldig.
Gruppen har en OSS (Ofte Spurgte Spørgsmål).

Fra : Karina Hjorth

Dato : 22-04-03 22:57

> Karina, du den danske kultursangsvugge-vogter. Vil du ikke være så venlig
> enten at praje i gruppen eller pr. mail når det nye oplag bliver udgivet
> (evt. med katalognummer)?

*LOL* Den var ny... men jo, selvfølgelig... Jeg skal nok lige råbe op, når
det 2. oplag er på gaden.

Nummeret på den her er i øvrigt: 07243 581634 21

De 10 CD'er har hver for sig numrene 5816352, 5816362, 5816372 osv, og
fejlen er på 5816392

Mvh
Karina