Afterlysning af en tidligere deltager i de~
Fra : Gert Ohl

Dato : 21-04-03 20:54

Jeg ledere efter en der tidligere har underskrevet sig med

Mvh BS VF1000R

i denne gruppe. Er der nogen der kender vedkommende?

Jeg undskylder den lidt OT i denne gruppe, men jeg har ca. 2000 e-mail
tilhørende denne person.

Med venlig hilsen

Gert

Fra : Pcman

Dato : 22-04-03 12:01

"Gert Ohl" <news@ohl.dk> wrote in message
> [...]
>
> i denne gruppe. Er der nogen der kender vedkommende?
>
> Jeg undskylder den lidt OT i denne gruppe, men jeg har ca. 2000 e-mail

Hej.
Søg på Google.com under grupper. Mon ikke der findes en email der :)
Mvh
Jarl
--
Honda CB 550 F 1979