Ny Kaburator - hvad skal jeg købe?
Fra : \(2791\) Peder

Dato : 21-04-03 20:05

Jeg skal have ny kaburator på min Yamaha Neo´s 45 scooter
Har set lidt på en Dellorto 21mm
Ud over det hvad skal jeg så også skifte samtidig - det skal siges at det nu
er std kaburator samt luftfilter der sidder på
samt at der er monteret en Technigas Next hvor begrænsningerne er taget samt
skiven i variomatic er også taget.
Der er monteret 70ccm cylinderkit/topstykke kit på den nu.
Skal jeg skifte studs?
Skal jeg skifte luftfilter?
Skal jeg skifte dysse?
Håber der er en venlig person som kan hjælpe en Newbee!

--
Med venlig hilsen/With best regards
Peder Hansen

email scanned by Norton Antivirus !

Fra : Lars Hansen

Dato : 23-04-03 12:16

Hej !!

Hvis du siger der sidder std kaburator og det på nu så skal du nok have en
anden studs + nogle forskellige dyser og en ny kaburator.

Jeg kører gerne over grænsen til motorline og købe mine "tun" dele. De har
forstand på det og de hjælper gerne med at finde det rigtige til dig.

Men nu bor jeg heller ikke så langt fra grænsen... Og det bedste er de taler
dansk og med tysk moms...
Ellers kan man ringe til dem..

//Lars