Konkursbo - oversigt - hvorhenne?
Fra : Tommy Bruus-Jensen

Dato : 21-04-03 19:50

Hej

Hvis jeg nu gerne vil finde de konkursbo, som der jo er nogen stykker af,
hvor kan jeg så finde ud af hvilke konkursbo der er, og gerne hvem der er
kurator? Nogen der ved det?

Jeg har forsøgt statstidende, men enten er jeg mindre begavet eller også er
"den" - fx. ved jeg at der var et bestemt firma som gik konkurs - men de var
aldrig at finde der??

Mvh Tommy

Fra : Carsten

Dato : 22-04-03 01:18

"Tommy Bruus-Jensen" <bruus@fjern.os.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> "den" - fx. ved jeg at der var et bestemt firma som gik konkurs - men de var

Der er masser af konkursmeddelelser her =
Tag lige og kopiere de næste 2 linier til din browser og få svar

http://www.nettidende.dk/Statstidende/search_result.phtml?agid=1015&dtid=&sl=2&kw=&date=&a
ge_group=-1&newsearch.x=16&newsearch.y=1

Over 250 meddelelser matchede, kun de 250 første er hentet og disse er tilfældigt
udplukket. Du bør stramme søgekriteriet op for at få et mindre og fuldstændigt resultat.

Søgeresultat Se oversigt 1-20 af 250
Konkursboer (efter 1.9.2000)
Dekret

Fra : Tommy Bruus-Jensen

Dato : 22-04-03 08:41

"Carsten" <devnull@sunsite.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
=2&kw=&date=&a
> ge_group=-1&newsearch.x=16&newsearch.y=1

Hej - og tak for svaret. Det der undrer mig er at jeg ved at fx. Zenaria i
Aalborg gik konkurs for et stykke tid siden (under 3 mdr.)
Men det kan jeg ikke finde - heller ikke hvis jeg "vender navnet om", som
nogen bruger, hvis de ønsker at køre videre med det gamle navn....

Mvh Tommy

Fra : Carsten

Dato : 22-04-03 16:21

> [...]
> Men det kan jeg ikke finde - heller ikke hvis jeg "vender navnet om", som
> nogen bruger, hvis de ønsker at køre videre med det gamle navn....

Prøv at søge på adressen eller byen det kan være at "Zenaria" er registreret på
personnavn, fordi de vil "gemme" sig for andre !
Talte med en person idag der vil oprette firma, men var nødt til at oprette postboks,
fordi "ingen" kan have et firma på "5.sal Gården til højre", det "lugter"
af at der er tale om "hjemmebrænderi", skal du oprette firma SKAL adressen lyde pænt eks.
"Amaliegade" en sådan adresse er betydelig pænere
end "Barakstien" 2970 Hørsholm, dem der bor i "Barakstien" kan IKKE få kredit, ihvertfald
ikke i Ilums bolighus =