Problemer Siemens M50... Søger Unlocker..
Fra : Z

Dato : 21-04-03 18:52

HeeY NG

Jeg er igang med at hjælpe min nabo....

for snart 2måneder siden købte min nabo en Siemens M50 i Merlin med Sonofon
abb. de brugte over en time før hun fik telefonen... så her for nogle uger
siden fik hun et brev om at hun skulle sende sin underskrift ind til dem for
den havde sonofon ikke fået af Merlin.. og at de skulle have brevet tilbage
inden en uge og da hun var meget på arbejde den uge fik hun ikke sendt det
til tiden til sonofon. nå har det lukket hendes konto og ikke betalt dem
noget.. så nu er hun sur på dem og vil skifte til Telmore.. for når Sonofon
simkortet bliver sat i søger den efter net. og der sker ikke noget. men
telefonen er Simlåst. Er der en der kan Unlocke i Rønne 3700?? eller på
Bornholm?? eller andet sted i landet som giver et godt tilbud???

Skriv hurtigts muligt!!!!!

Z.

Fra : Kasper Vibe Grevsen

Dato : 22-04-03 22:53

> telefonen er Simlåst. Er der en der kan Unlocke i Rønne 3700?? eller på
> Bornholm?? eller andet sted i landet som giver et godt tilbud???

Hej Z,

danhandel.dk kan klare den i Rønne, men skriver
"Vi påtager os intet ansvar for ødelagte eller bortkommede mobiltelefoner."

Alternativt kan du sende telefonen til mig - jeg åbner den for kr. 100 incl.
fuld garanti og returporto som brev. For forsendelse som pakke - forsikret
til 4000,- tillægges kr. 25.

--
mvh Kasper / Unlock Århus ==>>> www.unlockaarhus.dk

Unlock af nye Nokia og Motorola pr email over hele landet
Vi yder naturligvis fuld garanti på alt arbejde