/ Forside / Teknologi / Administrative / MS-Office / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
MS-Office
#NavnPoint
sion 18709
refi 14474
Klaudi 9389
Rosco40 5695
berpox 5456
dk 5398
webnoob 4919
Benjamin... 4870
o.v.n. 4637
10  EXTERMINA.. 4373
Word 2000: Sammensætning af flere dokument~
Fra : Jesper Stocholm


Dato : 21-04-03 16:52

Min kæreste har fået den (utaknemmelige) opgave at sammensætte en rapport
bestående af 10 dokumenter skrevet i Word 2000, Word XP samt Word på Mac
i enten engelske eller danske udgaver af programmet.

Hvad er den bedste måde at gøre dette på ? Hun vil jo gerne beholde
overblikket over, hvordan de enkelte dokumenter er indsat i forhold til
hinanden - og er ikke som udgangspunkt interesseret i at data fra de
enkelte dokumenter indsættes "med det samme".

Er det muligt, at der i hendes Word 2000 i stedet for direkte indsættelse
kommer til at stå fx

<-- inserted document "Doc 1" from c:\documents and ...\" -->
<-- inserted document "Doc 2" from c:\documents and ...\" -->
<-- inserted document "Doc 3" from c:\documents and ...\" -->
<-- inserted document "Doc 4" from c:\documents and ...\" -->


Og så hun til sidst kan klikke på en knap og se resultatet ?



--
Jesper Stocholm - http://stocholm.dk

Glad spampal-bruger, der pt har en succesrate på 97,4%
http://www.spampal.org.uk/

 
 
Mads (22-04-2003)
Kommentar
Fra : Mads


Dato : 22-04-03 12:11


"Jesper Stocholm" <jespers@stocholm.invalid> wrote in message
news:Xns9364B5B945579spamstocholmdk@130.226.1.34...
> Min kæreste har fået den (utaknemmelige) opgave at sammensætte en rapport
> bestående af 10 dokumenter skrevet i Word 2000, Word XP samt Word på Mac
> i enten engelske eller danske udgaver af programmet.
>
> Hvad er den bedste måde at gøre dette på ? Hun vil jo gerne beholde
> overblikket over, hvordan de enkelte dokumenter er indsat i forhold til
> hinanden - og er ikke som udgangspunkt interesseret i at data fra de
> enkelte dokumenter indsættes "med det samme".
>
> Er det muligt, at der i hendes Word 2000 i stedet for direkte indsættelse
> kommer til at stå fx
>
> <-- inserted document "Doc 1" from c:\documents and ...\" -->
> <-- inserted document "Doc 2" from c:\documents and ...\" -->
> <-- inserted document "Doc 3" from c:\documents and ...\" -->
> <-- inserted document "Doc 4" from c:\documents and ...\" -->

Brug feltet IncludeText til at indsætte teksterne.
Så vil der med feltkoder vist stå sådan noget som
{INCLUDETEXT "C:\\documents and ...\\doc 1.doc" }
{INCLUDETEXT "C:\\documents and ...\\doc 2.doc" }
{INCLUDETEXT "C:\\documents and ...\\doc 3.doc" }
{INCLUDETEXT "C:\\documents and ...\\doc 4.doc" }

>
> Og så hun til sidst kan klikke på en knap og se resultatet ?

For at skifte mellem felt koder visning og felt resultat visning, brug
Alt+F9


Mvh Mads



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177501
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408527
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste