Dajligt Vejr og hva skete der
Fra : Shadow

Dato : 21-04-03 16:29

JA så skete det som ikk burde ske

Nyt fordæk på, cyklen vasket og poleret , lige en lille tur ud i det blå

og SÅ tager vi lige det første sving med ca 30-40 km forhjulet skrider

og så ligger vi der midt på asfalten, vindskærm smadret, ( Har lige monteret
den for 1 md..siden)

Fodhviler bukket, koblingsgrebet ødelagt, jow det ski en go' påskedaw at
slutte af med

ØV ØV og 3 gange ØV

mvh
Shadow

Fra : Hans Paulin

Dato : 21-04-03 16:43

Shadow wrote:

> ØV ØV og 3 gange ØV

....godt, du ikke brækkede kæben og smadrede tænderne...

....been there - done that...
Hans
Suzuki 1100 E(Z) -82

Fra : Steen Gruby

Dato : 21-04-03 17:19

On Mon, 21 Apr 2003 17:29:01 +0200, "Shadow" <witten@privat.tele.dk>
wrote:

Hej

>Nyt fordæk på, cyklen vasket og poleret , lige en lille tur ud i det blå

Du er blevet offer for dit nye fordæk.
Nye dæk er glatte, så de første par hundrede Km skal tages med megen
forsigtighed.
Jeh har ofte hørt omkvædet fra Jenny på Lydmuren når folk henter deres
cykler efter dækskifte: Pas nu på, nye dæk er glatte.

Godt du slap med skrammerne selv om de også er sure.

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo
Ducati Paso 750
oz9zi@(no.spam)gruby.dk
www.gruby.dk

Fra : Thomas Hjort

Dato : 21-04-03 17:59

"Steen Gruby" <oz9zi@(NOSPAM)gruby.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeh har ofte hørt omkvædet fra Jenny på Lydmuren når folk henter deres
> cykler efter dækskifte: Pas nu på, nye dæk er glatte.

DET har jeg også :) Det er fint nok at hun advare.

Mvh Thomas

Fra : Hekto

Dato : 21-04-03 17:32

In article <3ea40e19$0$709$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>, Shadow
says...
> [...]
> den for 1 md..siden)
>
> Fodhviler bukket, koblingsgrebet ødelagt, jow det ski en go' påskedaw at

Ska' vi lave en klub???? Easter-dummies'???
--
/Hekto

Suzuki LS650 + GS450E
Drømmecykel: Ducati 500 SL Pantah - Yamaha SR/SRX/SZR
www.dkfritidmotorcykel.dk/hekto
http://dfm.nathue.dk/Hekto

.... What about www.mc-portalen.com ?

Fra : Thomas Hjort

Dato : 21-04-03 18:01

"Shadow" <witten@privat.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
monteret
> den for 1 md..siden)
>
> Fodhviler bukket, koblingsgrebet ødelagt, jow det ski en go' påskedaw at

Se positivt på det. Du kom ikke til skade. Man kan nemt få foden i klemme
ved sådan et styrt. (gad vide om man kan placere en frameslider således at
den beskytter foden hvis man lægger sig ned på siden?).

Mvh Thomas

Fra : Jes Vestervang

Dato : 21-04-03 21:37

Thomas Hjort wrote:

> (gad vide om man kan placere en frameslider således at
> den beskytter foden hvis man lægger sig ned på siden?).

Egentlig bør ens støvler være så hårde at det ikke bliver til et problem.
Det var jeg desværre ikke selv klar over, da jeg købte mit mc-udstyr :-/

Jeg fik da forresten også foden i klemme under offroaderen sidste weekend,
og det var med millitærstøvler som jo heller ikke er hårde, så det kunne
også mærkes en smule i et par dage. Men nu vejer den lille knallert jo
heller ikke så meget
--
mvh Jes Vestervang
FZS600 og MTX125R (der tiltede >15 gange forrige søndag

Fra : Leif Schiønemann

Dato : 21-04-03 20:08

Velkommen i klubben. Prøvede det sidste år - 10 meter fra mc-forretningen.
Jeg troede(og håbede), det var løgn, men nej, ned at ligge. Småskrammer på
mc'en.
Fik senere det gode råd, at man skulle køre lidt off road i gruset langs
kørebanen, så ville siliconen hurtigt forsvinde.
mvh
Leif 900SS

Fra : Steen Gruby

Dato : 21-04-03 22:48

On Mon, 21 Apr 2003 21:07:38 +0200, "Leif Schiønemann"
<schioenemann@wanadoo.dk> wrote:

Hej Leif.

>Velkommen i klubben.

Hvor var du henne da resten af klubben var på fællestur i lørdags ?
Vi havde en hyggelig "affodring" hos Søren og en kanon tur i
Nordsjælland.
Du gik glip af en go' tur, og de sædvanlige røverhistorier.
Vi ses, senest til generalforsamlingen

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo
Ducati Paso 750
oz9zi@(no.spam)gruby.dk
www.gruby.dk

Fra : Leif Schiønemann

Dato : 22-04-03 20:28

Hej Steen.
Var "desværre" med familien i Sverige. Fik ellers mail fra Søren.
Vi ses.

mvh