www.gratisunlock.dk nolge da har prøvet d~
Fra : Thomas Pedersen

Dato : 21-04-03 13:06

hejsa

er da nolge da har prøvet at få låst sin tlf op på denne side.
den laver unlocker koden på deres side hurtigt.
men man har jo kun 5 forsøg så går den i baglås.

ville lige hører om da er nogle da har prøvet ??

hilsen thomas

Fra : Leif Pedersen

Dato : 21-04-03 13:43

"Thomas Pedersen" skrev
> er da nolge da har prøvet at få låst sin tlf op på denne side.

Ja , lige låst 2 stk. Nokia 3510i op.
Virkede ved 1. forsøg.
De var sim-låst til Telia.

Vh.Leif

Fra : Rasmus Hauge Hansen

Dato : 21-04-03 13:45

I news:3ea3deb0$0$42584$edfadb0f@dread11.news.tele.dk skrev Thomas
Pedersen disse ord:

Jeg har prøvet, og det virkede første gang.
Der er også nogen der har skrevet at det ikke virkede på deres
telefoner, så prøv, og hvis det ikke virker de første 3 gange,
så ville jeg råde dig til at gå til en unlocker.

Jeg har forsøgt mig med en anden telefon, og den ville ikke låses op.
Det tog mig 14 dage at få det lavet (hvor telefonen var hos en unlocker)

Mvh
Rasmus

Fra : Nokia-unlock.dk

Dato : 21-04-03 15:05

"> Pedersen disse ord:

--
MVH.

Anders Skalsted

webmaster@nokia-unlock.dk
http://www.nokia-unlock.dk

Fra : \(2791\) Peder

Dato : 21-04-03 18:24

Har også prøvet med en 3510 ér
det virkede fint , ingen problemer der!
Så selvom det er gratis er det sgu´ok!

Fra : Rasmus Fjord

Dato : 21-04-03 22:16

jeg har prøvet at unlocke en 3650... men det virkede ikke !

Rasmus Fjord
www.rasmusfjord.dk
icq#17302824

Fra : [Mob:Lock] - Kent

Dato : 22-04-03 00:53

Hej.
Jeg har også prøvet den ellers meget omtalete side.
Jeg har prøvet med en 3650, 3510i, 3510 og en 6610 og har haft flest
missér...
Jeg fortrækker at bruge min egen calculator..
Bryder mig heller ik om alle de reklammer på siden, kommer vel også snart
pop-up reklammer.
Men jeg kan da godt se fordelen i siden...
Prøver vel at hjælpe forbrugen og gøre det surt for unlockere, men lidt
ekstra penge når gratisunlock.dk-brugere kommer med helt låste mobiler :)

Hold jer til unlockere der yder garanti...

Fra : Thomas Pedersen

Dato : 22-04-03 09:17

Ok nu er jeg med.
jeg har læst alle svarene og er kommet frem til.
Dem da er Unlocker seld de kan ikke få det til at virke og det er noget
værer lort med den side, og man skal sende ens mobil til dem.

Og dem da har fået låst deres mobil op via siden de er ganske alm mensker
som ikke er unlocker seld.
har lige et par EX.

skrivet af webmaster@nokia-unlock.dk

Jeg har prøvet med en 3650, 3510i, 3510 og en 6610 og har haft flest
missér...
Skrivet igen af Kent@funstuff.dk som også unlocker mobil.

Er det barer et tilfælde af i ikke kan få det til at virke ??

Hilsen Thomas

Fra : Nokia-unlock.dk

Dato : 22-04-03 09:45

"Thomas Pedersen" skrev i en meddelelse:
> Ok nu er jeg med.

Man skal vel ikke undre sig over at folk der tager penge for at yde en
service , ikke bliver helt vilde og klapper i hænderne, når der kommer nogen
og yder den samme service gratis !
Jeg har ikke selv noget negativt at sige om dem ! Men som jeg skrev, når
noget er gratis, ligger der som regel noget andet bag, for en god
tommelfinger regel siger at intet i livet er gratis !

--
MVH.

Anders Skalsted

webmaster@nokia-unlock.dk
http://www.nokia-unlock.dk

Fra : Thomas Pedersen

Dato : 22-04-03 09:54

da er vi helt enige om det.
intet er gratis.
og en masse reklamer kan jeg godt leve med også en del pop up hvis det
skulle værer.
men da er ingen da har skrivet noget om at da ligger noget bag det hele seld
om det er gratis.

og jeg vil da prøve den side før jeg hen vender mig til jer som tager penge
for det og det vil du også gører hvis du ikke unlocket seld.

Hilsen Thomas

Fra : [Mob:Lock] - Kent

Dato : 22-04-03 23:01

Tror der er en del der har misforstået mig..
Jeg syntes det er fint med den service, jeg yder selv den samme bare mod
betalling fordi jeg har købt noget dyrt udstyr og skal have det tjent ind,
og det ser jeg heller intet problem i.
Jeg yder garanti og er stadig meget billigere end teleselskaberne..
Jeg har haft en del problemmer med siden, tro det eller ej.
Og er da også glad for folk kommer til mig når deres telefon er helt låst,
så der skal bruges kabel til at låse den op.

Fra : helloo.dk

Dato : 22-04-03 09:45

> Er det barer et tilfælde af i ikke kan få det til at virke ??

Jeg bruger siden meget. Den har virket på alle de 10 telefoner jeg har låst
op. Jeg syntes det er dejligt at der findes denne side så jeg er fri for
selv at købe en calc. Jeg tjener jo pengene fra kunderne alligevel.
Og det virker..
Hilsen Dan

P.S. Tror at alle dem som har prøvet af unlockere, de har nok prøvet at
regne koden ud på deres egen calc. og så sammenlignet nummerne.. Det får man
altså bare ikke noget ud af.. Men pyt. lad dem bare tro det ikke virker..
--
helloo.dk åbner de fleste telefoner med garanti for kun 100,- kr.
Gratis Ringtoner og Logo'er

Fra : Kasper Vibe Grevsen

Dato : 22-04-03 23:09

Hej Dan

> Jeg tjener jo pengene fra kunderne alligevel.
> Og det virker..

He he, jeg ville nu føle mig lidt dum over at hente unlockkoderne hos en
gratis service og så sælge dem videre.

> [...]
man
> altså bare ikke noget ud af.. Men pyt. lad dem bare tro det ikke virker..

Hvis man gør det rigtigt kan man nu godt kontrollere om siden virker.
Da sitet startede havde de problemer med 3510i - om de stadig har det ved
jeg ikke.
Konceptet er da sådan set meget godt, men det er da klart, at jeg hellere så
de tog et symbolsk beløb for ydelsen. Jeg er spændt på om det mon kan løbe
rundt i længden, men det vil tiden jo vise.

--
mvh Kasper / Unlock Århus ==>>> www.unlockaarhus.dk

Unlock af nye Nokia og Motorola pr email over hele landet
Vi yder naturligvis fuld garanti på alt arbejde

Fra : Thomas Pedersen

Dato : 22-04-03 20:30

SNØFT SNØFT

jeg kan ikke åbne mine 3510I

ØV ØV

Fra : MN

Dato : 22-04-03 21:27

> SNØFT SNØFT
>
> jeg kan ikke åbne mine 3510I
>
> ØV ØV
>
> Thomas

De 2 jeg købte i dag hos Elgiganten i dag var ikke låst

Mogens

Fra : Kasper Vibe Grevsen

Dato : 22-04-03 23:01

"Thomas Pedersen" <twp@twp.dk> wrote in message
> SNØFT SNØFT
>
> jeg kan ikke åbne mine 3510I
>
> ØV ØV
>
> Thomas

Hej Thomas,

det kan faktisk godt skyldes, at du var så heldig telefonerne slet ikke var
låst fra starten.
Alternativt kan du sende dem til mig eller kigge forbi - jeg ekspederer al
post samme dag.
Pakker med aftenomdelingen kommer dog først efter posthuset har lukket så
der går én dag ekstra.