Print Problemer
Fra : Henrik Cichosz

Dato : 21-04-03 13:06

Hej NG
ja nu har jeg prøvet at finde udaf det her print opsætning i flere dag, men
jeg kan ikke få det til at virke.
jeg har en form1 hvor jeg har en Label1 - Image1 - Calendar1.
det vil jeg gerne have skrevet ud på et stykke A4 parpir
her kommer mine Mål ( det er i Pixel )
Label1 øverst Height 25 Width 657 det er Caption jeg skal have skrevet ud
så skal der være 40 pixel fri Ca
Image1 Height 280 Width 510 og her skal billedet udskrivet
så skal der være 80 pixel fri ca
Calender1 Height 305 Widtn 530 og det er hele kalenderen jeg vil have
skrevet ud
kan man det og hvordan
jeg har prøvet med bla. printform men den kan jeg åben bart ikke centrer på
parpiret

MVH H Cichosz

Fra : Henrik Cichosz

Dato : 21-04-03 13:27

hov det glemte jeg jeg vil gerne have det midt på parpiret
MVH H Cichosz

Fra : Lasse Eskildsen

Dato : 22-04-03 17:15

Hej

Som standard står vb ikke til at bruge a4 papir, dette ændre du ved
Printer.PaperSize = 9 (9=a4, se evt de andre typer på msdn)
Herefter kan du placere dine kontroller som du vil vha printer.scalewidth og
scaleheight, og f.eks. bruge printform...

Håber det giver lidt at arbejde videre med

--
Lasse

Fra : Henrik Cichosz

Dato : 23-04-03 15:19

"Lasse Eskildsen" <Leskil@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
og
> scaleheight, og f.eks. bruge printform...
>
> Håber det giver lidt at arbejde videre med

Hej og mange tak. men jeg kan ikke finde udaf at få det til at virke, kan du
lave et lille eks. hvor kan flytter bare en standart størelse form ved
print, den behøver ikke blive centreret det kan jag selv rode med, bare den
er flyttet på parpiret når jeg printer.
mvh HC