Valuta
Fra : Dennis Jensen

Dato : 21-04-03 13:03

Hej
Sidste år var vi i Italien, og fandt på nettet en valutaomregner inden vi
tog afsted. Den var god til ungerne da den viste fra 10 kr. op til 1000kr.
Nu skal vi til Bulgarien og vil lave en mere, men kan ikke finde adressen på
siden. er der nogen som kender en sådan adresse?
På forhånd tak

Fra : Henning

Dato : 21-04-03 14:56

On Mon, 21 Apr 2003 14:02:41 +0200, "Dennis Jensen"
<fam.jensen@webspeed.dk> wrote:

> [...]
>Nu skal vi til Bulgarien og vil lave en mere, men kan ikke finde adressen på
>siden. er der nogen som kender en sådan adresse?

Jeg købte i sidste uge i Netto en Euro-omregner til 30,-. Nu ved jeg
ikke hvad de bruger af valuta i Bulgarien, men da man selv lægger
kursen på Euro ind på ovennævnte regnemaskine, kan du blot lægge
kursen på Bulgarske Ingopenge ind i stedet

Henning
hsb@(fjernes)image.dk

Fra : Henning Keseler

Dato : 21-04-03 18:41

"Dennis Jensen" <fam.jensen@webspeed.dk> skrev i en meddelelse news:3ea3ddde$0$52152$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> [...]
> Nu skal vi til Bulgarien og vil lave en mere, men kan ikke finde adressen på
> siden. er der nogen som kender en sådan adresse?

http://www.oanda.com/convert/cheatsheet

mvh. Henning

Fra : Dennis Jensen

Dato : 22-04-03 17:18

Det var lige den side jeg ikke kunne huske...Tak skal du ha'....Hilsen
Dennis