import af outlook ?
Fra : gc

Dato : 21-04-03 11:43

hvordan finder man sine kontaktpersoner og mails hvis man ikke har lavet en
pst export.
altså direkte fra en gammel disk ?

mvh
gc

Fra : hcma

Dato : 21-04-03 13:02

"gc" <mogensp@snyd.com> skrev i en meddelelse
> hvordan finder man sine kontaktpersoner og mails hvis man ikke har lavet
> [...]
Min ligger i C:\Documents and Settings\"user"\Lokale
indstillinger\Application Data\Microsoft\Outlook
m v h
HC

PS: søg efter *.pst

Fra : gc

Dato : 21-04-03 13:07

takker, men jeg har ikke nogen *.pst filer

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 21-04-03 22:10

> takker, men jeg har ikke nogen *.pst filer

Så har du vel heller ikke Outlook???
Snakker du om Outlook expres?

Kurt

Fra : gc

Dato : 22-04-03 06:57

Nej, jeg snakker om Outlook !

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 22-04-03 19:30

> Nej, jeg snakker om Outlook !

Ja, så har du et problem, idet stort set alle informationer i Outlook gemmes
i *.pst filen. Du har selvfølgelig ledt hele den gamle harddisk i gennem?
Nu er jeg ikke den store Outlook haj, men mig bekendt, har den altid haft en
*.pst fil. Hvis det er en ældre version, kan andre måske oplyse noget andet.
Hvis den virkede på den gamle harddisk, kan du evt. her hente et
dataredningsprogram:
http://www.pcinspector.de/file_recovery/dk/welcome.htm
Det er ganske gratis og er ret så habilt til at finde slettede data m.m.
Jeg bruger det selv meget, til bl.a. at redde data efter fejlformatteringer,
data fra disketter, hvor fattabellen af ukendt årsag er gået i stykker m.m.
Selv disketter, som ikke umiddelbart kan læses andre steder i windows, kan
dette program læse. Så det burde faktisk ligge hos alle, som bare en gang i
mellem forsøger at hjælpe andre med at genskabe ødelagte data.

Kurt

Fra : pre

Dato : 23-04-03 10:21

Tak for tippet og adressen til "File Recovery".

Det kom lige i rette øjeblik og klarede den første opgave med glans.

pre

mailto:perian&#64postkasse.net

Fra : pre

Dato : 22-04-03 21:31

Ved at kikke tilbage på rækken af indlæg fra gc kunne man få det
indtryk at indsenderen prøver at holde gruppen for nar - ikke mindst
når følgende post fra gc sættes i relief til den aktuelle tråd:
Exporter til en fil (f.eks .pst) og så importer i den ny.
det har lige virket fint for mig.
Datoen er Marts 2003