Efterlysning, Honda CB650.
Fra : kenn@diversion.dk

Dato : 21-04-03 10:56

En af mine kammerater har i nat fået stjålet sin motorcykel.

Det er en blå Honda CB650 med flammer på tanken.
Stjålet natten mellem d. 20/4 - 21/4 i Haslev.

Reg. nr. EP 13 963

Jeg prøver om jeg kan få lidt flere oplysninger og evt. et billede af den.

Kenn H. Jensen
www.diversion.dk
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=271

Fra : Morten Juel

Dato : 21-04-03 11:29

> Det er en blå Honda CB650 med flammer på tanken.
> Stjålet natten mellem d. 20/4 - 21/4 i Haslev.
>
> Reg. nr. EP 13 963
>
> Jeg prøver om jeg kan få lidt flere oplysninger og evt. et billede af den.
jeg kigger i næstved idag !!!

Morten --- http://StarChild.dk
Golf II GTI 1.8Ti 8v --- http://Golf2.dk
Jallagryde 320i
DR350SET --- http://DR350.dk
-= girls and sex can't beat binary and hex =-

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 21-04-03 18:24

Morten Juel wrote:

[snip]

> Jeg prøver om jeg kan få lidt flere oplysninger og evt. et billede af den.
jeg kigger i næstved idag !!!

Morten! Nu må du snart lære at citere korrekt!

Når jeg læser dine svar så står de inde i det forrige indlæg. Start altid
dine svar på en ny linje.

Hilsner,

Tony
(der håber Morten tager hentydningen med et smil)

Fra : Morten Juel

Dato : 21-04-03 19:50

> [...]
>
> Hilsner,
>
> Tony
> (der håber Morten tager hentydningen med et smil)

hehe den smuttede vist Tony )

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 21-04-03 22:06

Morten Juel wrote:

> hehe den smuttede vist Tony )

Hehe... Du kan jo godt (notch notch)

Ses vi snart derude?! Min far triller jo rundt på din gamle XS'er så jeg må
se om jeg kan lokke ham med på klemmen eller stevns.

Hygge,

Tony

Fra : Steffen Rasmussen

Dato : 22-04-03 21:21

Hejsa

"Tony Lorentzen" <tonyFJERNDETTE@dkfritidmotorcykel.dk> wrote in message

> Ses vi snart derude?! Min far triller jo rundt på din gamle XS'er så jeg

> se om jeg kan lokke ham med på klemmen eller stevns.

Hehe, hvordan gik det med hans fød'sdag og overraskelsen :)

-steffen

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 22-04-03 21:52

Steffen Rasmussen wrote:

> Hehe, hvordan gik det med hans fød'sdag og overraskelsen :)

Det var nu ikke hans fødselsdag - men derimod min mor og fars sølvbryllup.
Det gik over al forventning han var mildest talt rystet haha...

Hilsner,

Tony