"Footer" - hvordan med XML?
Fra : Storm

Dato : 21-04-03 10:28

Jeg bakser med at lave en template med en Footer i et cms system
(Synkron).

Jeg har forsøgt at definere i XML afdelingen:

<element>
<name>Footer</name>
<description>Footergraphic</description>
<type>media</type>
<origin>design</origin>
<edit>yes</edit>
<LocalTextId>36225</LocalTextId>
</element>

Og i HTML afdelingen har jeg indsat allernederst før </BODY>:

<TABLE border="0" cellspacing="0" cellpadding="0"
width="<%=(contentColNum*contentColWidth)+((contentColNum-1)*contentSpac
ing)%>">
</TABLE>

Men når jeg får min nyoprettede design-skabelon frem, er Footer
muligheden der ikke.
Det kan jo skyldes mange ting, men er der nogen der kan se, om det er
fordi ovenstående slet ikke kan lade sig gøre?

--
Venlig hilsen Nina Storm

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 21-04-03 16:54

Prøv med element.Footer. Spørgsmålet har i øvrigt intet at gøre med
HTML eller CSS og hører derfor ikke til her. Se i manualen for dit CMS
system efter support muligheder eller find en newsgruppe der omhandler
dit CMS system eller CMS systemer generelt. Der vil der være meget
større mulighed for et brugbart svar.

Fra : Storm

Dato : 21-04-03 18:54

Jens Peter Karlsen <jpkarlsen@mvps.org> wrote:

> Prøv med element.Footer.

Jeg prøver, tak.

> [...]
> system efter support muligheder eller find en newsgruppe der omhandler
> dit CMS system eller CMS systemer generelt. Der vil der være meget

Du har ret (no-repeat ) Sorry.

--
Venlig hilsen Nina Storm