Hvordan finder jeg hvad min telefon er lås~
Fra : Rasmus Fjord

Dato : 21-04-03 08:54

hvordan finder jeg ud af hvad min telefon er låst til ? jeg har fået en
telefon som gerne skulle være ulåst men eftersom at den er låst kan jeg ik
komme ind i den !

Rasmus Fjord
www.rasmusfjord.dk
icq#17302824

Fra : Per Sørensen

Dato : 21-04-03 09:18

Du er sikker på det ikke bare er sikkerhedskoden den skal have 12345#

Med venlig hilsen Per Sørensen
Email : djubi@djubi.dk

\\\\////
(o)(o)
!-----ooo--(__)--ooo-----!

Fra : Rasmus Fjord

Dato : 21-04-03 10:18

det tror jeg ikke .. har prøvet den flere gange, men den kommer jo ikke og
spørger om sikkerhedskoden ! jeg har prøvet med 3 forskellige sim kort og
ingen af dem virker ! Jeg har fundet en side hvor jeg kan unlocke den (står
der) men jeg kan ikke finde ud af hvilket teleselskab den er locked til !

men vis det var sikkerhedskoden ...skulle den så ikke bare komme og spørge
efter den ?

Rasmus Fjord
www.rasmusfjord.dk
icq#17302824

Fra : Per Sørensen

Dato : 21-04-03 11:19

Jo det skulle den, men hvis du har prøvet 3 forskellige så er der jo ikke så
mange muligheder tilbage, du har jo 5 forsøg så prøv du at intaste lidt
forskelligt, ellers skal du til en med et kabel, og han klarer det for dig.

Fra : Kasper Vibe Grevsen

Dato : 22-04-03 23:11

> Jo det skulle den, men hvis du har prøvet 3 forskellige så er der jo ikke

> mange muligheder tilbage, du har jo 5 forsøg

Pas nu på, hvad du siger ! Det afhænger af hvilken model der er tale om,
det er jo ikke sikkert det er en Nokia.

--
mvh Kasper / Unlock Århus ==>>> www.unlockaarhus.dk

Unlock af nye Nokia og Motorola pr email over hele landet
Vi yder naturligvis fuld garanti på alt arbejde