hjælp til 3650 unlock !
Fra : Rasmus Fjord

Dato : 21-04-03 00:57

hejsa

jeg har lige modtaget min nokia 3650 men firmaet har sq locked den selv om
den er købt som unlocked (er prøvet med 3 sim kort) ville lige se om jeg
ikke selv kunne ordne det her skidt ;)
er der nogle progs jeg kan bruge eller andet ? HJÆLP !
Da jeg ved man kan gøre det uden og skulle sende telefonen!

Rasmus Fjord
www.rasmusfjord.dk
icq#17302824

Fra : Jacob Andersen

Dato : 21-04-03 01:00

"Rasmus Fjord" <Rasmusfjord@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> er der nogle progs jeg kan bruge eller andet ? HJÆLP !
> Da jeg ved man kan gøre det uden og skulle sende telefonen!

Du kan vist gøre det her.

http://www.gratisunlock.dk

/Jacob