black and whie
Fra : Benny

Dato : 20-04-03 22:16

er der nogen der ved hvordan man flytter et (save game) fra et b/w spil til
et andet så det virker. f.eks. hvis man skal formatere er det træls at
starte helt forfra
m.v.h Benny

Fra : ASKF

Dato : 22-04-03 06:42

Benny ytrede sig i <3ea30fbf$0$52150$edfadb0f@dread16.news.tele.dk> med
dette:

>er der nogen der ved hvordan man flytter et (save game) fra et b/w spil til
>et andet så det virker. f.eks. hvis man skal formatere er det træls at
>starte helt forfra

Mindes jeg læste om det da B&W var forholdsvist nyt, men kan
selvfølgelig ikke finde et link nu.

Jeg fandt dog et tool der kan gøre det på
<http://www.kayssplace.com/html/mods.htm>

Da jeg ville teste om linket virkede, huskede jeg selvfølgelig på at jeg
stadig har nogle B&W filer liggende på disken (backup, patch, no-cd og
FAQs) og fandt her fgl. forklaring:

To backup your Creature, make copies of these two folders to another
directory :

Program Files / Lionhead Studios Ltd / Black & White / profiles
Program Files / Lionhead Studios Ltd / Black & White / scripts/
creaturemind

Run the regedit program. Start Menu / Run / regedit

Find (Ctrl + F) the folder called LHMultiplayer. Select this folder and
then using Registry on the toolbar menu, 'Export Registry File' as
lhbackup. This will save a file wherever you choose as lhbackup.reg

This saves your creature in his current state.

In order to restore this creature backup, copy your backup folders
/profiles & /scripts /creaturemind over the original files. Double
click the registry backup file you created : lhbackup.reg to complete
your creature restoration. This restores the game including saves to the
point where you backed your creature up.
Allan Stig Kiilerich Frederiksen

Fra : gex

Dato : 22-04-03 18:33

mange tak det virker