Huuurraaa
Fra : Andropov

Dato : 20-04-03 21:30

>Det er fordi jeg nogle gange poster før beskeden er havnet ved google
>og så nægter google at sende beskeden hvis der er et Re: først i
>subject

>Hvorfor bruger ikke en newsklient (f.eks. Outlook Express) og din
>udbyders newsserver?

>Det går langt hurtigere og er da at foretrække.
Det er fordi jeg har valgt at være anonym.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 20-04-03 22:51

andropov@ofir.dk (Andropov) skrev :

>Det er fordi jeg har valgt at være anonym.

Anonym?

Du er ikke mere anonym på google end du kan være med en
newsklient.

Du kan bruge hvilken afsenderadresse du vil og din ipadresse
fremgår også på indlæg fra google.

Den er 62.243.151.86 og det er en TDC adslforbindelse i Århus C
(hvis jeg kender TDCs forkortelser).

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 20-04-03 23:36

On Sun, 20 Apr 2003 23:50:38 +0200, Knud Gert Ellentoft
<knudgert@mail.tele.dk> wrote:

> [...]
>newsklient.
>
>Du kan bruge hvilken afsenderadresse du vil og din ipadresse

yes som jeg skrev - jeg ku så bare ikke lige se hvad forn ip jeg
skulle gå efter .... men hvis man vil være anony for andre ind sin
udbyder må man gribe til tegnebogen også tegne et abonoment ved en
amerikansk udbyder.... som jeg skrev tidliger er terra nok de
billigtse men kvaliteten er også der efter ...jeg tegnede så sent som
i går en ved news.usenetserver.com de virker ok til 4.95$ om måneden
for man et fast downloade på 64 eller 2x32 - binaert er det ikke skide
interesandt som andet ind suplement til de andre.... men hvis man
gerne vil poste uden ip og have en bedre binaer renetasion ind på
f.eks tdc så er det et godt sted.

Fra : PerX ...

Dato : 21-04-03 14:30

In article <df29e838.0304201230.36dff57c@posting.google.com>,
andropov@ofir.dk says...

> Det er fordi jeg har valgt at være anonym.

Hvordan anonym, man kan se dit IP nummer alligevel. Du kunne vel ligeså
godt bruge teledk's newsserver og stadig kalde dig Andropov? Ikke at jeg
har noget problem med du bruger google :)

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 21-04-03 17:54

On Mon, 21 Apr 2003 15:29:36 +0200, PerX ...
<hyp1999@hotmail_remove_this_.com> wrote:

>Hvordan anonym, man kan se dit IP nummer alligevel. Du kunne vel ligeså
>godt bruge teledk's newsserver og stadig kalde dig Andropov? Ikke at jeg
>har noget problem med du bruger google :)

reelt er der ikke noget problem i det hvis man bar egår på news surfer
lidt er på icq / messenger også går af igen .... men det er ufedt
.....at smide rundt med sin ip hvis man har en server der altid køre...
da man altid kan hackes hvis hackeren er dygtig nok ....så for man
slevfølig spam mail men der kan man jo bare lave en adresse til det
eller som jeg lave en ved spam cop det koster 200 kr om året der
kommer simpelthænd ikke spam igenem ikke jeg har set ... det kan
selvfølig komme .

men ellers så er man som du er inde på lige så anonym som man ellers
er med sin ip adresse da det kun er udbydereen der kan se hvem man er
og hvad man har postet i det givne indlæg andre skal have en
dommerkendelse og det for man altså ikke sådan lige :)

så der er nu ikke det store at være nervøs over hvis man ikke bruger
sin pc meget og der kan en fierwall og en routher gøre det meste

Mv.
Bo M Mogensen

fut :dk.snak.off-topic

Fra : Andropov

Dato : 21-04-03 17:55

> Hvordan anonym, man kan se dit IP nummer alligevel. Du kunne vel ligeså
> godt bruge teledk's newsserver og stadig kalde dig Andropov? Ikke at jeg
> har noget problem med du bruger google :)
Jo, men så skal jeg til at køre med 2 emailadresser i mit postprogram
og er bange for at det bliver noget roderi.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 21-04-03 19:14

On 21 Apr 2003 09:55:08 -0700, andropov@ofir.dk (Andropov) wrote:

>Jo, men så skal jeg til at køre med 2 emailadresser i mit postprogram
>og er bange for at det bliver noget roderi.

hæ hæ det er godt nok max at ot jeg har været med til længe uden det
har været en del af en morsomhed :)))

welll det du kan gøre er du f.kes tegner en gratis web mail ved tdc
f.eks der for du pop 3 med - så sætter du den ind i f.eks din oe (
tilføj ny konto mail ) og laver en mapper der sender alt den poste der
kommer derfra over til den - der for du så dine private news svar
kommer der for meget spam så slet den og lav en ny eller du kan bruge
en yahoo og slå de spam filter til de har de er faktisk ret gode...
men der for du så ikke pop 3 med men du kan forwarde den indgående
mail til en der har pop3 og bare stoppe forwardningen når det bliver
for meget spam !

der er en gruppe om oe aflene jeg kan ikke huske hvad den heder selv
om jeg ofte har gavn af den - der kan du få alt den hjælp du mangler.

bedste hilsner
Bo M Mogensen

Fra : Spaceranger

Dato : 21-04-03 19:21

> der er en gruppe om oe aflene jeg kan ikke huske hvad den heder selv
> om jeg ofte har gavn af den - der kan du få alt den hjælp du mangler.

Jeg vil give Bo ret i, at det bedste er at bruge et decideret mail/news
program til newsgrupperne.

Prøv at spørge i: dk.edb.internet.software.mail+news.outlook-express

Ellers smid mig en mail hvis det går helt galt.

Lars

FUT: dk.edb.internet.software.mail+news.outlook-express