Fins der mon engle i himmelen ?
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 20-04-03 16:51

Ja det spør de jo i både Sverige, Norge og på Færøerne. Eller rettere sagt,
Ole Ivars spørger.
Sangen har jo længe været i stor landeplage i disse lande. Den lå f.eks.
på "Færøsktoppen" i flere måneder.
Mange spurgte nok sig selv hvorfor den ikke blev særligt kendt i Danmark,
når vi er ligeså glade for dansebandmusik som disse lande. Tjahhh. Hmmm. men
nu har Lis og Per i hvert fald oversat den og den er på een uge fræset
næsten til tops i Nordjylland. Den ligger så hut jeg visker nr. 2 på "Radio
Nibenitten"`s dansktop i denne uge.

Hilsen Åge

Fra : Søren Gottlieb

Dato : 23-04-03 18:01

> [...]
> nu har Lis og Per i hvert fald oversat den og den er på een uge fræset
> næsten til tops i Nordjylland. Den ligger så hut jeg visker nr. 2 på

Måske ka´ Himmelhunden opsnuse om der er.

Hilsen Søren