Underligt med "Bjørn og det er i orden"
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 20-04-03 10:14

BJØRN OG OKAY - NY CD PÅ MARKEDET 27. JUNI - mon dog?

Så meddeles det på "Bjørn og det er i orden`s hjemmeside, at de kyler deres
nye cd ud på markedet den 27. juni, altså i år. HAHAHAHAH. Ups, undskyld.
Nej altså, nu er det jo liiiiige, at vi spørger os selv ; skal vi nu tro på
det denne gang.
Man har vel sjældet hørt om en cd der er lovet på markedet så mange
gange, uden at den kommer. Sidste gang skulle den komme ved årskiftet og før
det, var det i efteråret. Den har før værert udsat på grundt af travlhed med
spillejob, p.g.a. af dansktopmusikkens meget voldsomme fremgang, den har
også været udsat p.g.a. teknisk kaos og sidst er den bare blevet udsat, uden
at gruppen selv kan fortælle hvorfor. Det står på deres hjemmeside.

SKAL DEN NYE CD HEDDE "LANGT OM LÆNGE"

Sidste cd de udgav var "Lige på trapperne" og den kom i juni 1998. Det
kan man vist roligt antyde at den nye har været længe. Hihihi. Den kan i
hvert fald umuligt komme til at hedde "Lige på trapperne 2". Det ville vist
passe bedre med "Langt om længe".

KANDIS TAGER ALLE CD-KUNDERNE

Det er nok fordi "Bjørn og okay - junior" løber med alt salg af cd-er,
som familien udgiver. "Bjørn og Okay" er jo nok heller ikke Danmarks
populæreste orkester længere. Den rolle er forlængst overtaget af den næste
generation i familie-dynastiet, nemlig "Kandis". Det er der vist ingen som
er i tvivl om.
Men jeg vil ´trods alt tro, at "Bjørn og Okay" er Danmarks
næstpopulæreste gruppe, med Richard Ragnvald pustende dem i nakken.
Sådan ser rækkefølgen i hvert fald fald ud, i forhold til hvor tit folk
ønsker dem her i egnens lokalradio.

Hilsen Åge

Fra : Dopedog

Dato : 20-04-03 23:06

> [...]

> Man har vel sjældet hørt om en cd der er lovet på markedet så mange
> gange, uden at den kommer. Sidste gang skulle den komme ved årskiftet og

Ja lad os håbe vi er så heldige igen at den ikke udkommer

Fra : Henrik Sørensen

Dato : 20-04-03 23:54

Åge Halldorsson wrote:
> BJØRN OG OKAY - NY CD PÅ MARKEDET 27. JUNI - mon dog?

Jow jow.. Sikkert..

Fra : Pulven

Dato : 14-05-03 16:46

sikkert..