Erfaringer med CBR600 F2
Fra : D@lby

Dato : 20-04-03 22:54

Årgang 92-94

Hvad skal man kigge efter?
Erfaringer med køreegenskaber o.lign?

D@lby

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 22-04-03 09:01

> Hvad skal man kigge efter?
> Erfaringer med køreegenskaber o.lign?

Hej Dalby

Jeg har skrevet lidt om den her: www.dmcn.dk under anmeldelser af
motorcykler. Den har nu kørt 99.991km, så jeg runder 100.000km i dag (FEST!)
Den mangler stadig at bruge så meget som en dl. olie.

Køreegenskaber? Den kører godt og er hurtigt om hjørnerne. Jeg har ændret på
affjedringen, da den originale bagdæmper bar slidt op. Det har hjulpet
meget. Den trænger snart til et olieskifte igen, men det bliver nok først
til næste vinter.

Hvad man skal kigge efter? Der er en Honda alt virker! Nej Pjat.
Selvfølgelig kan den slides op lige som alt andet. Jeg ville kigge efter det
dyre så som skiver, affjedring, laderelæ, styrt, kronrørslejer og
servicebog.

Du kan jo kommer forbi og lave et prøvesyn på min og få et par tips? Jeg bor
på Nørrebro, og er i klubben i Lyngby i aften.

Mobil: 6133-5412
Klubben www.pmc.dk 7742-4425

--
Mojn
Jens Bager Jensen

Fra : Frank

Dato : 22-04-03 21:05

Kom nu alle i CBR ejere - skamros den nu - jeg er inhabil da jeg har en til
salg

Mvh
/Frank

Fra : D@lby

Dato : 22-04-03 23:49

> Kom nu alle i CBR ejere - skamros den nu - jeg er inhabil da jeg har en
til
> salg
>
> Mvh
> /Frank

Ja og du ved hvorfor jeg spørger!!

Fra : Stig Christiansen

Dato : 23-04-03 10:07

Jeg har ikke noget dårligt at sige om den - havde en fra '94 til '99 uden
problemer overhovedet.

arh, ja, 1. år efter vinterdvale i en garage stod tændrørene (alle 4) af. De
næste år tog jeg dem ud og tømte karburatorerne inden opstalning og den
startede perfekt hvert forår. Så lærte man det...

Men, klart anbefalelsesværdig, ingen dårlige erfaringer herfra.

/Stig
SL1000