Regler angående bagskærm i forbindelse med~
Fra : RpR

Dato : 20-04-03 17:58

Hvordan er det nu lige reglerne er med en bagskærm i forbindelse med syn?
Blev klaget over en for kort bagskærm, så den skal til omsyn, men tallene
har jeg desværre glemt :/

Men den må gerne være hjemmelavet så vidt jeg kan forstå?

--

- RpR
MopedGallery.com - More addictive than heroine

Fra : D@n Dethlefsen

Dato : 20-04-03 18:11

"RpR" <rpr@mopedgallery.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> har jeg desværre glemt :/
>
> Men den må gerne være hjemmelavet så vidt jeg kan forstå?

Bagskærmen må være max. være 15 cm over bagakslen, når du sidder på cyklen

Jeg har fået synet op til flere cykler med en hjemmelavet bagskærm/stænklap
husk at sætte en rød refleks på stænklappen hvis der ikke er en på modellen
i forvejen.

Dan - DMCN#561
(Ducati 748 + MZ TS250/2)
www.dethlefsens.dk
slet "FJERN" fra adr. ved svar

Fra : RpR

Dato : 20-04-03 23:34

> [...]
bagskærm/stænklap
> husk at sætte en rød refleks på stænklappen hvis der ikke er en på

Lyder godt =)
Der sidder en refleks på den lille skærm der i forvejen sidder der, lige
under sædet, det må vel være godt nok?
Og siden du jo nok også har fået synet ved den kære Lorens Lorensen så håber
jeg da ikke han er mere strenge end han var ved dig..