gps hvor
Fra : festus,blans

Dato : 20-04-03 20:12

er der nogen i gruppen der ved hvor man får en god billig håndholdt gps med
kort evt i udlandet og som har erfaring med at købe dem i udlandet?
Med venlig hilsen Festus Blans..

Fra : M@X

Dato : 20-04-03 20:46

Jeg bruger www.gpsw.co.uk

mvh M@X

Fra : Buck

Dato : 21-04-03 09:56

festus,blans wrote:

> er der nogen i gruppen der ved hvor man får en god billig håndholdt gps
> med kort evt i udlandet og som har erfaring med at købe dem i udlandet?
> Med venlig hilsen Festus Blans..
Det synes mig at det er svært at finde en billig GPS.
Jeg har selv været på jagt efter en, uden at finde det "gode tilbud".
De billigste GPS modtagere er et modul til at slutte til en bærbar PC, men
det kræver jo så at man har en bærbar PC. :o/
Derudover er en bærbar PC lidt "klodset" at bære rundt på.

Man kan også få GPS "jackets" til en PDA (Håndholdt computer) men hvis man
både skal investere i GPS jacket og PDA er prisen lige så høj som f.eks. en
Garmin

Uanset hvordan man vender og drejer der, så fandt jeg frem til at man ikke
slipper ret meget billigere end 4000,-
Men så skal man også passe på, for nogle af de billige modeller skal man
købe ekstra kort til, afhængig af hvor i verdenen man vil hen, og de kort
kan være temmelig dyre.
Så husk at undersøge hvad kortene koster også.
--
/Buck

Fra : Buck

Dato : 21-04-03 10:20

Der er iøvrigt en til salg i gruppen dk.marked.privat.motorcykel
--
/Buck

Fra : PH

Dato : 26-04-03 05:51

Jeg har selv købt en GPS i ALDI og det er en fin lille sag
Den kan både bruges i land og til vands, jeg mener de kan fås til ca 3000kr
når de har dem på tilbud
Peder

Fra : Tobester

Dato : 29-04-03 13:26

Hvis du har lidt tid til overs og kan smile pænt til tolderne, så kan indkøb
af én avanceret GPS/navigator eller et par mindre avancerede (til en ven?)
snildt financiere en tur til USA med en enkelt overnatning.
Jeg har selv indkøbt div. udstyr, som blev bestilt til en bekendts adresse
og så afhentet. På div. elektronik og bjergudstyr sparer man hurtigt 40-60%.
Fortjenesten falder næsten bort og de mindre fordele udlignes af manglende
garantidækning, hvis du får det tilsendt. Der skal betales told og moms,
også af fragten. OBS, husk at købe en adapter til DK og sikre dig, at der
kan uploades DK-kort.

Se evt. her www.rei.com eller deeplink
http://www.rei.com/online/store/CategoryDisplay?catalogId=40000008000&langId
=-1&storeId=8000&categoryId=4500600