Reparation af pressening?
Fra : Henning

Dato : 20-04-03 17:37

Undskyld jeg spørger i den "forkerte" gruppe, men da principperne er
de samme tør jeg alligevel.
Til vores båd skal vi have repareret "teltet" der slås op på
agterdækket. Det er sikkert de samme mennesker/steder der reparerer
sådanne telte, hvad enten de sidder på en båd eller campingvogn?
Hvor i Københavns-området får man det gjort (billigst og bedst),
fremfor at smide 6.000,- efter et nyt? Syningerne er ved at være møre,
plasticvinduerne er revnet et par steder.

Henning
hsb@(fjernes)image.dk

Fra : complex@pc.dk

Dato : 20-04-03 19:31