Andet multimedie
bentjuul 3670
Adobe ImageRady 7 og win xp?
Fra : Peter Sepstrup

Dato : 20-04-03 19:36

Hej!

Har andre end mig oplevet at Adobe ImageReady køre utrolig ustabilt på win
xp?
Jeg synes det crasher meget tit når jeg skal åbne filer (.psd filer)
Kender nogen evt. en løsning på problemet?

Fra : Madsen

Dato : 20-04-03 21:12

Peter Sepstrup skrev:

> Har andre end mig oplevet at Adobe ImageReady køre utrolig
> ustabilt på win xp?

Ikke ustabilt i mit tilfælde, men den er en evighed om at starte.
Den står og venter i meget lang tid under indlæsningen af plugins.
Jeg har ledt efter en metode til at få den til at holde op med
at indlæse de plugins som Photoshop bruger for jeg har ikke brug
for dem i ImageReady. Desværre har jeg endnu ikke fundet ud af
hvordan man gør det.

Madsen.

Fra : Peter Sepstrup

Dato : 21-04-03 06:09

> [...]
> at indlæse de plugins som Photoshop bruger for jeg har ikke brug
> for dem i ImageReady. Desværre har jeg endnu ikke fundet ud af

Hmm... jeg synes kun at min brugte lang tid på at starte op første gang,
derefter går det rimelig hurtigt...
Men min ImageReady ser ud til at være blevet rask, jeg tror der på en eller
anden måde må have været nogle fejl i de psd filer jeg brugte / mappen de lå
i. Jeg har flyttet nogle af dem til en anden mappe og slettet dem jeg ik
skulle bruge og efter det har jeg ikke oplevet nogle problemer?? Meget
mystisk...