GPS navigation på en PDA ??
Fra : Johannes

Dato : 19-04-03 21:36

Jeg ved ikke om det er den rigtige gruppe, men hvor er det så ??

Er der nogen der har erfaring med de små GPS-navigations systemer til en
PDA, f.eks. det system som TDC er begyndt at forhandle www.vicsat.dk ??
Og hvor handler man evt. billigst og bedst ?

Gode og dårlige erfaringer modtages med tak, da jeg er helt på bar bund. Og
jeg vil helst ikke give 12-14000 for et system.

mvh
Johs.

Fra : master!

Dato : 19-04-03 21:59

tro ik

Fra : Jacob Andersen

Dato : 19-04-03 22:16

"Johannes" <jv@FJERNjv-data.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg ved ikke om det er den rigtige gruppe, men hvor er det så ??

dk.edb.system.lomme-pc

/Jacob

Fra : Tom Christensen

Dato : 19-04-03 22:49

> [...]
> PDA, f.eks. det system som TDC er begyndt at forhandle www.vicsat.dk ??
> Og hvor handler man evt. billigst og bedst ?
<snip>

dk.teknik.satellit.navigation

--
venlig hilsen
Tom Christensen

(fjern nomail- hvis du vil skrive til mig)

Fra : L@rs K

Dato : 20-04-03 13:26

He he...
Nej 12 - 14.000 er også lidt rigeligt, når man kan få et for 3.220,-
(9.595,- hvis du også skal have en NY PDA)
http://www.pdaland.dk/?dept=27

X-move til news://dk.teknik.satellit.navigation

L@rs
--

L@rs