Ang SPV
Fra : Rasmus Hauge Hansen

Dato : 19-04-03 21:33

Jeg er igang med en handel om SPV'en.

Nu vil jeg lige høre de gode og de dårlige sider ved den telefon.

Jeg har søgt i gruppen og fundet en del om den, men softwaren er vel blevet
opdateret siden,
og derigennem blevet en smule bedre.

Eller hvordan står det til med den?

Giv mig lige en melding, om det er noget jeg skal købe.

Mvh
Rasmus Hauge

Fra : Rasmus Hauge Hansen

Dato : 19-04-03 22:09

I news:3ea1b2d1$0$661$edfadb0f@dread11.news.tele.dk skrev Rasmus Hauge
Hansen disse ord:

Et spørgsmål mere...
Kan det "fine" orange mærke fjernes?

Mvh
Rasmus

Fra : Chris b.a.r.f.

Dato : 19-04-03 22:38

"Rasmus Hauge Hansen" <hauge@NO-SPAMliberalist.com> wrote in message

> Et spørgsmål mere...
> Kan det "fine" orange mærke fjernes?

Nope - desværre

Men SIM-låsen kan fjernes i løbet af 0,5 forudsat du har en PC der kører
Win2000/XP...

--
Chris
: )

Fra : Rasmus Hauge Hansen

Dato : 19-04-03 23:44

I news:Qkjoa.23180$y3.2013005@news010.worldonline.dk skrev Chris
b.a.r.f. disse ord:

Øv

Det skulle jeg nok kunne klare

Tak for svaret.

Mvh
Rasmus

Fra : Chris b.a.r.f.

Dato : 19-04-03 22:30

> [...]
> og derigennem blevet en smule bedre.
>
> Eller hvordan står det til med den?
>
> Giv mig lige en melding, om det er noget jeg skal købe.

Jeg er *meget* tilfreds med min SPV, selvom jeg har store problemer med
T9-ordbogen på min lige nu. Men den seneste opdatering har rettet op på de
fleste problemer. Det er dog lidt af en "nerd-'fon" - der skal pilles ret
meget med indstillingerne for at få den sat op præcis som man vil ha' det -
ligesom en PC, faktisk.

Du kan evt. læse mere her:
www.4smartphone.dk
www.modaco.com har nu fået et dansksproget forum:
http://www.modaco.com/smartphone/viewforum.php?f=25

Hvis du ka' lide at lege med lommepc'er/mobiltelefoner o.s.v. er SPVen helt
klart et godt valg, bare du får den opdateret.

--
Chris
: )

Fra : Rasmus Hauge Hansen