Underværker efter sw-upgrade af T68i
Fra : kamran sarwar

Dato : 16-04-03 10:06

Hej,

Jeg har nu med jævne mellemrum fået min T68i softwareopdateret
efterhånden som der er released nye versioner af softwaren til denne
telefon.

Men jeg må nu nok sige, at den seneste opdatering til R7A har gjort
underværker ved min telefon. Tidligere opdateringer har ordnet mere
eller mindre synlige fejl. Men R7A'eren har gjort min T68i MÆRKBART
hurtigere i menuerne. Hastigheden i menuerne har jo netop været mange
menneskers anke mod Ericsson'er.

Men trust me, nu er der virkeligt turbo på. Jeg er efter min egen
mening hardcore bruger af T68i og benytter mig af alle funktinerne
incl BT, IR, kalender, SMS, MMS, POP3, SYNC og alt det andet. Dette er
den største kvalitative oplevelse jeg har fået med nogen som helst SW
upgrade endnu.

Bare en anbefaling.

mvh

Kamran Sarwar

Fra : christian dalager

Dato : 16-04-03 10:48

Hurtigt men måske dumt spørgsmål:
Hvordan opgraderer man den?
/christian

Fra : H3nrik V!

Dato : 16-04-03 11:00

"kamran sarwar" <kamransarwar2000@hotmail.com> wrote in message

> eller mindre synlige fejl. Men R7A'eren har gjort min T68i MÆRKBART
> hurtigere i menuerne. Hastigheden i menuerne har jo netop været mange
> menneskers anke mod Ericsson'er.

Hvad med hastigheden på T9-ordbogen? Det er klart min største anke ved T39,
nemlig!

> [...]
> incl BT, IR, kalender, SMS, MMS, POP3, SYNC og alt det andet. Dette er
> den største kvalitative oplevelse jeg har fået med nogen som helst SW

Rart at høre, at andre også bruger deres telefon fuldt ud...!

--
/H3nrik!

If it ain't broken - break it... Then - fix it...

Fra : H3nrik V!

Dato : 16-04-03 11:25

"H3nrik V!" <vernerbo@NEJ_TAK_TIL_SPAMMAIL_hotmail.com> wrote in
message news:b7j9ik$8bq$1@sunsite.dk

> Hvad med hastigheden på T9-ordbogen? Det er klart min største anke
> ved T39, nemlig!

Fik lige mail direkte fra Kamran, der ikke kan poste i ng. Her er svaret:

> Jo HELE telefonen er blevet hurtigere - også T9eren. Og jeg MENER det. Det
> er mærkbart hurtigere. Jeg har fået opdateret både min og min fars 68i
> - begge har fået turbo på nu.

> Jeg kan desværre ikke poste til Newsgroup her fra. Gider du ikke skrive
> i NG om mit svar, så det kan deles med de andre og desuden svar ham
> Christian på NG, at SW updatering ikke kan laves hjemme, men skal
> laves hos forskellige Servicepoints.

Gad vide om ikke de kan lave det hos Teleservice på hovedbanegården?
tlf.: 3393 8211 - ligger i hjørnet, inde hvor man oxo får vekslet penge.

Fra : H3nrik V!

Dato : 16-04-03 11:27

"H3nrik V!" <vernerbo@NEJ_TAK_TIL_SPAMMAIL_hotmail.com> wrote in
message news:b7jb23$igj$1@sunsite.dk

> Fik lige mail direkte fra Kamran, der ikke kan poste i ng. Her er
> svaret:

Og en tilføjelse:

> ........og den er også blevet hurtigere i WAP delen, har jeg lige
> fundet ud af.
> Jeg bruger Wap over GPRS og browsningen har aldrig gået hurtigere.

Hmmmm... Det er jo lige før det skal være en T68i, der skal afløse min T39
så alligevel...?!?

Fra : Dennis Lange

Dato : 16-04-03 11:36

H3nrik V! <vernerbo@NEJ_TAK_TIL_SPAMMAIL_hotmail.com> skrev:
> Gad vide om ikke de kan lave det hos Teleservice på hovedbanegården?
> tlf.: 3393 8211 - ligger i hjørnet, inde hvor man oxo får vekslet
> penge.

www.sonyericsson.com/dk kan du søge efter forhandlere med servicepoint

Nogen der ved om det koster noget at få lavet en sådan opdatering, og hvor
længe det tager?

--
Mvh. Dennis Lange

- Billige, brugte bøger til studiet: www.pensum.dk

Fra : Nuggi

Dato : 16-04-03 15:52

Hvis der er garanti på telefonen koster det ikke noget og det tager ca 20-30
min.

Hvis det er uden for garanti tager de vel ca 30 min. for det.

Nuggi