GlobalOnes danske hjemmeside ?
Fra : Claus E Beyer

Dato : 20-04-03 15:06

Hvis man forsøger at få hjemmesiden www.globalone.dk frem, bliver man automatisk
ledt hen til http://www.equant.com/ som ikke ser ud til at have noget med
GlobalOne at gøre.

Hvordan får man fat i GlobalOnes danske hjemmeside?

Claus

Fra : JMo.

Dato : 20-04-03 17:58

"Claus E Beyer" <cebeyer@hotmail.com> wrote in

> Hvis man forsøger at få hjemmesiden www.globalone.dk frem, bliver man
> automatisk ledt hen til http://www.equant.com/ som ikke ser ud til at
> have noget med GlobalOne at gøre.

Jow, jow - det er France Telecom det hele... De fusionerede for et par år
siden

Fra : Kim Madsen

Dato : 20-04-03 19:31

"Claus E Beyer" <cebeyer@hotmail.com> wrote in message news:<b7u9h1$4dqf7$1@ID-62896.news.dfncis.de>...
> [...]
> GlobalOne at gøre.
>
> Hvordan får man fat i GlobalOnes danske hjemmeside?

Så vidt jeg kan se af equant.com (uden dybere research) er Global One
fusioneret med Equant, således at Global One ikke længere eksisterer
som selvstændigt firma. Check eksempelvis:
http://www.equant.com/content/xml/history_about.xml

Der synes ikke at være en decideret dansk hjemmeside. Kun adressen på
den danske afdeling: http://www.equant.com/content/xml/denmark.xml

Fra : Thomas Rygaard

Dato : 20-04-03 22:57

www.tele-link.dk som i øvrigt tilbyder udlandstelefoni væsentligt
billigere end GlobalOne er der et link til GlobalOne's hjemmeside under
menuen "priser & betaling" i forbindelse med prissammenligning. Om det er
den seneste prisliste ved jeg ikke.

-TN

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 20-04-03 23:14

"Thomas Rygaard" <thomas@stofanet.dk> wrote in message
> [...]
> billigere end GlobalOne er der et link til GlobalOne's hjemmeside under
> menuen "priser & betaling" i forbindelse med prissammenligning. Om det er

Tjaa, de er da en del dyrere end globalone til Grønland... Desuden ser det
da ud til at tele-link er en call back service

Fra : Bent Andersen

Dato : 24-04-03 18:58

On Sun, 20 Apr 2003 16:05:40 +0200, "Claus E Beyer"
<cebeyer@hotmail.com> wrote:

> [...]
>GlobalOne at gøre.
>
>Hvordan får man fat i GlobalOnes danske hjemmeside?

Man kan stadig kalde den danske hjemmeside på URL'en:
http://www.globalone.dk/fs.php3?level1=1

Med venlig hilsen

Bent Andersen

Fra : Bent Andersen

Dato : 29-04-03 19:57

On Thu, 24 Apr 2003 19:57:33 +0200, Bent Andersen <none@none.dk>
wrote:

>Man kan stadig kalde den danske hjemmeside på URL'en:
>http://www.globalone.dk/fs.php3?level1=1

Jeg må hellere lige tilføje, at denne danske hjemmeside ikke længere
vil blive opdateret.

Endvidere kan jeg oplyse, at Global One-telekortet er blevet overtaget
af firmaet IDT Europe ApS, Parallelvej 10, 2800 Kgs. Lyngby.

Global One/IDT-telekortet kan fortsat købes på posthusene som hidtil.

Med venlig hilsen

Bent Andersen

TESTRESULTATER AF TRÅDLØSE TELEFONER
www.cordless.ninja.dk

******************************************************************************************
Kampen for et ekko-suppresser-frit DECT Danmark
Kampen for et metallisk-lydfrit DECT Danmark
Kampen for længere og bedre rækkevidde på DECT
Ekko suppresser er ikke en nødvendighed på DECT-telefoner i Danmark
Ekko suppresser forringer lyd- og talevaliteten på DECT-telefoner
Metallisk lyd forringer lyd- og talekvaliteten på DECT-telefoner
Gældende DECT-standarder og normer kræver ingen ekko suppresser på
DECT
Køb kun DECT-telefoner uden ekko suppresser
Køb kun DECT-telefoner uden metallisk lyd
Stil krav til din DECT-forhandler og DECT-producenterne om endnu
klarere og renere DECT-lyd uden metallisk
lydklang og uden ekko suppresser og om endnu længere og bedre
rækkevidde
DECT-producenterne må fortsat forbedre lyden og rækkevidden på DECT
****************************************************************************************

Fra : Bent Andersen

Dato : 30-04-03 19:32

On Tue, 29 Apr 2003 20:56:46 +0200, Bent Andersen <none@none.dk>
wrote:

>Endvidere kan jeg oplyse, at Global One-telekortet er blevet overtaget
>af firmaet IDT Europe ApS, Parallelvej 10, 2800 Kgs. Lyngby.

IDT Europe har endnu ikke nogen dansk hjemmeside, men deres engelske
hjemmeside er: www.idteurope.com

Med venlig hilsen

Bent Andersen

Fra : Bent Andersen

Dato : 02-05-03 11:50

On Wed, 30 Apr 2003 20:32:29 +0200, Bent Andersen <none@none.dk>
wrote:

>IDT Europe har endnu ikke nogen dansk hjemmeside, men deres engelske
>hjemmeside er: www.idteurope.com

De nyeste udlandstakster pr. 01.04.2003 fra Global One/IDT Danmark, er
nu tilgængelige på følgende URL'er:
www.cordless.ninja.dk
www.cordless-testing.ninja.dk
http://cordlessphones.dk3.com