BF1942 problemer
Fra : Bent Grin

Dato : 18-04-03 08:11

Hej NG!

Jeg har netop installeret Windows XP Pro, hentet alle updates, hentet nyeste
drivere og til slut installeret BF.

Desværre virker det ekstremt langsomt nu. Før kørte det perfekt, men efter
reinstall tager det 3-4 minutter at loade og lagger en del. Desuden er der
"huller" i lyden mens den loader. Jeg har installeret patch 1.31. Desuden
har jeg smidt Desert Combat ind også, men det kan overhovedet ikke starte.

Jeg har prøvet at slå lyd fra og til, slået hardware acc. fra og til - kort
sagt prøvet alt. Desuden har jeg af- og installeret spillet 2-3 gange. Intet
hjælper.

Mine specs er:

Soltek 75KAV
AMD Athlon TB 1333 MHz
768 MB RAM
Creative GF 3 TI 200
Creative Audigy Player

Nogle gode råd?

Mvh Bent

Fra : nul@putte.dk

Dato : 18-04-03 12:17

On Fri, 18 Apr 2003 09:11:03 +0200, "Bent Grin" <bob@REMOVEgrin.dk>
wrote:

> [...]
>sagt prøvet alt. Desuden har jeg af- og installeret spillet 2-3 gange. Intet

hej Bent

min bud (hvis du ikke allerede har gjort det)...... DRIVER til
netkort...

driver til lydkort

og så skulle du prøve http://www.udpsoft.com/eye/ hold da op det er
godt program (den starter spillet op uden (den lille film i starten)

kig også om du har smidt dc03 i den rigtige mappe

og det med huller i lyden ( det har jeg også, men "kun" 1 eller 2)

men det er jo ligemeget hvis du bruger http://www.udpsoft.com/eye/ som
er godt (har jeg skrevet det)

hilsen henrik

Fra : Bent Grin

Dato : 19-04-03 07:26

<nul@putte.dk> wrote in message

> hej Bent
>
> min bud (hvis du ikke allerede har gjort det)...... DRIVER til
> netkort...
>
> driver til lydkort

Som skrevet, så er det allerede gjort.

> og så skulle du prøve http://www.udpsoft.com/eye/ hold da op det er
> godt program (den starter spillet op uden (den lille film i starten)

Ja, bruger det også. Måske man skulle købe den fulde udgave? Det er for
godt!

> kig også om du har smidt dc03 i den rigtige mappe

Det har jeg.

> og det med huller i lyden ( det har jeg også, men "kun" 1 eller 2)

Det her er *hele* tiden under load af banen. Der er et eller andet seriøst
galt med min Windows. Sagen er, at problemet er opstået efter reinstall af
Win. Problemet er i SP-mode, har ikke prøvet MP-mode endnu - frygter det
værste...

Tror den står på reinstall...atter...i påsken. Men takker for forslagene.

> hilsen henrik

Hilsen Bent

Fra : Martin Petersen

Dato : 19-04-03 17:27

"Bent Grin" <bob@REMOVEgrin.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
kort
> sagt prøvet alt. Desuden har jeg af- og installeret spillet 2-3 gange.

Er det ikke med via's KT133A chipset. Hvis jo, har du så husket 4in1
driveren?

www.viaarena.com

- Martin