ang. <A Target="vinduetsnavn">
Fra : Datamatiker

Dato : 23-03-01 13:20

Hej

Da jeg har to links <A> på samme side, er min problem at de skal være af
forskellig størrelse,
men det er de ikke, hvordan gør jeg det??

DTM

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 23-03-01 13:25

"Datamatiker" <Datamatikere@sky-light.dk> writes:

> Da jeg har to links <A> på samme side, er min problem at de skal være af
> forskellig størrelse,
> men det er de ikke, hvordan gør jeg det??

Med stylesheets
http://www.usenet.dk/oss/dk.edb.internet.webdesign/style.html#Forskellige

I dit tilfælde skal du sætte skriftstørrelsen, og det gør du med
font-size

a.set1:link { font-size: 16px }

Fra : Datamatiker

Dato : 23-03-01 13:31

jeg har formuleret mig forkert, jeg har brug for at vinduerne, som åbnes,
via linket, er af forskellig størrelse, f.eks den ene maksimeret og den
anden minimeret.

DTM

Thomas Jespersen <thomas@daimi.au.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:y4nvgp0ekpk.fsf@sabretooth.daimi.au.dk...

Fra : Jonas Astrup - html.~

Dato : 23-03-01 16:04

Datamatiker wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> jeg har brug for at vinduerne, som åbnes, via linket, er
> af forskellig størrelse

Linket skal aktivere et Javascript. Metoden er beskrevet her:
http://www.html.dk/artikler/00004/

Mvh
Jonas