Så er der spade!!!
Fra : Troels

Dato : 20-04-03 09:50

Som tidligere lovet er det nu blevet tid til en lille ny quiz. Da det jo er
lidt synd for alle de gamle rockhoveder der jo ikke kan snakkes med om
samples (), er det nu blevet deres tur til at vise hvad de kan. Jeg har
derfor været på en lille surftur i min egen (og min fars) pladesamling, og
set hvad det kunne blive til.
Quizzen går i al sin enkelthed ud på at komme i tanke om hvilken sang en
bestemt riff eller bid af en solo kommer fra. Når man har nogle bud på
numrene og hvilke grupper det er med (man må også gerne skrive hvem der
spiller riffet/soloen) poster man svaret i denne her tråd, så det er sjovest
hvis man venter med at se andres svar. Ihvertfald hvis man har tænkt sig at
være med. De er ikke så svære men vi skal jo lige tjekke niveauet Så kan
det jo være den bliver hårdere næste gang. Jeg håber i gider lege med.

Snyd er... snyd, men da der ikke er andre præmier på spil en æren er der jo
ikke rigtigt nogen grund til at bruge tid på at snyde.

Håber i gider bruge lidt tid på at være med.

/Troels

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 20-04-03 11:31

"Troels" <tllund@[nof******spam]hotmail.com> wrote in message
> [...]
jo
> ikke rigtigt nogen grund til at bruge tid på at snyde.
>
> Håber i gider bruge lidt tid på at være med.

Rigtigt fed quiz. Ud af de 20 numre kunne jeg genkende de 16, hvilket jeg
selv synes er acceptabelt. Eller rettere, jeg kunne huske at have hørt
nummeret og hvem, bandet/kunstneren var. Det var kun 7 af dem, hvor jeg også
kunne huske nummeret umiddelbart. Resten kunne jeg nok finde, hvis jeg ikke
var for doven til at finde cd'erne frem. Men de sidste 4 kan jeg ikke komme
på.

Tak for en fed quiz.

/Nikolaj

Fra : S. Sørensen

Dato : 20-04-03 14:54

> [...]
jo
> ikke rigtigt nogen grund til at bruge tid på at snyde.
>
> Håber i gider bruge lidt tid på at være med.

Fed ide, men ærgeligt jeg først ser den efter den er besvaret til højre og
venstre.
Kunne de fleste, men der var nogle enkelte jeg var mere eller mindre blanke
overfor,
mere specifikt nummer 18. Men fedt fedt initiativ, og fed fed fed
musiksmag.. ;)

Steinbjørn

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 20-04-03 10:45

Troels <tllund@[nof******spam]hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:b7tmv0$hsp$1@sunsite.dk...

Det meste af det var ret ukendt musik og der er ingen af sverene som jeg kan
sige at jeg er sikker på.

______________

Nr. 6 og 13 kunne jeg nikke genkendende til , uden at vide hvem det er

Nr. 7: Et løst gæt: Django m. Johny Reymer og The Clifters (Men det kunne
også være "Hank Marvin og The Shadows".

Nr. 14 kunne lyde som noget "Mc. kartofler og Dire Streets"

Nr. 16 er "Sort og hvid" bliver sunget af en babysitter, ved navn Michael
Jackson.

Fra : Q

Dato : 20-04-03 19:00

> [...]
>
> Nr. 14 kunne lyde som noget "Mc. kartofler og Dire Streets"
>
> Nr. 16 er "Sort og hvid" bliver sunget af en babysitter, ved navn Michael

Hvad der er endnu mere chokerende er at du faktisk genkendte nogen af
numrene..

Tror faktisk du skal have en præmie..

Hvad siger du til en plads i bilen når vi andre ruller øst på:
http://www.swedenrock.com/

/p

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 20-04-03 22:56

Q <Q@Q.Q> skrev i en
nyhedsmeddelelse:t2Boa.24521$y3.2069545@news010.worldonline.dk...

> Hvad der er endnu mere chokerende er at du faktisk genkendte nogen af
> numrene..
Svar: Tak skal du have. Det tager jeg som et kompliment

> Tror faktisk du skal have en præmie..
Svar: Endnu engang tak

> Hvad siger du til en plads i bilen når vi andre ruller øst på:
> http://www.swedenrock.com/
Svar: Det vil jeg overveje, hvis jeg må bestemme musikken. Jeg kender en del
til svensk musik....Tihi

Hilsen Åge

http://www.dansbandsveckan.nu/program.php4
(Er det her i skal hen?)

Fra : Q

Dato : 21-04-03 15:35

> Svar: Det vil jeg overveje, hvis jeg må bestemme musikken. Jeg kender en
> [...]

det tror jeg ikke du skal regne med....

se her: http://www.swedenrock.com/ ( siden er vist nede nu )

/peter

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 21-04-03 16:49

Q <Q@Q.Q> skrev i en
nyhedsmeddelelse:%6Toa.26816$y3.2144924@news010.worldonline.dk...

> se her: http://www.swedenrock.com/
( siden er vist nede nu )

> /peter
______

Jeg så den igår. Ja, den er nede.

Men den link jeg kom med er ikke nede. Gudskelov.

Hilsen Åge

Fra : Q

Dato : 21-04-03 19:21

> Men den link jeg kom med er ikke nede. Gudskelov.

Nej, det er bare klamt

har et par kollegaer der ikke hører andet når de er på arbejde ( bruger
høreværn med indbygget radio)...

fatter ikke de kan holde det ud

/peter

Fra : Bjørn Løndahl

Dato : 20-04-03 22:06

"Åge Halldorsson" <halldorsson@post.tele.dk> skrev i

> Nr. 7: Et løst gæt: Django m. Johny Reymer og The Clifters (Men
> det kunne også være "Hank Marvin og The Shadows".

Django er naturligvis ikke indspillet af The Shadows, da det var
Mogen "Django" Pedersen der skrev den. Og den er med "The
Clifters" - ikke med "Johnny Reimar og The Clifters (selv ikke
stavet rigtigt). I øvrigt er nummeret i quiz'en "Apache" med The
Shadows - og så indspillet af Rocking Ghosts

--
Venligst Bjørn

Fjern "_FJERN_" i min email-adresse
Ting til salg: <http://salg.bindernaes.dk>

Fra : Christian Muus

Dato : 20-04-03 18:42

"Troels" <tllund@[nof******spam]hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Håber i gider bruge lidt tid på at være med.

Selvfølgelig

1. Cocaine med Cream
3. Sabotage med Beastierne
4. et eller andet Hendrix
6. Bohemian rapsody
7. wipeout?
8. Enter sandman, metallica
9. Paranoid, Black Sabbath
10. Paradise City - Guns Roses
11. Waterline - Dizzy
12. Honky tonk woman - Stones
13. Another brick in the wall - pink floyd
14. money for nothing - Dire Straits
16. black and white - michael jackson
18. About a Girl - Nirvana
19. take the power back - rage against the machine
20. Walk this way - Run DMC og Aerosmith