Jed har gått...
Fra : slet 64Z37

Dato : 17-04-03 22:17

En norsk sang har denne tekstlinie:
Jed har gått meg bort...
Ved nogen hvorfra teksten stammer? Det er en englænder, der driller
mig med teksten, fordi han regner med, jeg ikke kender den. Og det har
han desværre ret i. Hjælp!
Jørgen.

Fra : Lars Stokholm

Dato : 17-04-03 22:43

<http://www.google.com/search?q="jeg+har+gått+meg+bort">?

--
Lars Stokholm

"I think quotes are very dangerous things" - Kate Bush

Fra : Tina Susanne Johanss~

Dato : 17-04-03 22:52

"slet 64Z37" <jfa@64Z37post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Ved nogen hvorfra teksten stammer? Det er en englænder, der driller
> mig med teksten, fordi han regner med, jeg ikke kender den. Og det har

Woa - et musikspørgsmål jeg rent faktisk kan svare på - akkurat som Steen
også har gjort med sit link til google.
Den eneste norske tekst jeg kan komme på med den linie, er ganske rigtigt
"Lyser når du drar" fra Morten Harkets geniale og desværre ikke særligt
udbredte soloalbum "Vogts Villa". Hvis din engelske ven er a-ha fan tror jeg
vi er på rette spor.

Hilsen Tina