Roastbeef a la karklud
Fra : Lene Heier

Dato : 17-04-03 14:09

Nogen, der kan huske tiderne på den sindssyge opskrift, hvor man først
koger en roastbeef og til sidst bruner den - i gryde?!

På et tidspunkt i processen ligner den en karklud. :)

Mvh
Lene Heier

Fra : Renate Jacobsen

Dato : 17-04-03 16:04

"Lene Heier" <lene@post2.tele.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> koger en roastbeef og til sidst bruner den - i gryde?!
>
> På et tidspunkt i processen ligner den en karklud. :)

Hej Lene,

Roastbeef i spildkogende vand. (helt dækket) Koges i 18-22 min alt efter
størrelse (skal koge hele tiden). Tages op og brunes ved kraftig varme,
imens krydres med salt og peber. Af panden og evt. hvile i staniol med et
vidskestykke omkring i ca. 10 minutter.
I øvrigt er opskriften ikke så sindsyg endda.
Roastbeefen ligner heller ikke min karklud. )))))

Mvh. Renate

Fra : Lene Heier

Dato : 17-04-03 16:38

On Thu, 17 Apr 2003 17:04:28 +0200, "Renate Jacobsen"
<renate@bgprint.dk> wrote:

Hej Renate

>I øvrigt er opskriften ikke så sindsyg endda.
Det er jo det! Men jeg stejlede engang første gang jeg hørte om den,
indtil jeg havde prøvet .... :)

Tak for den.

Lene Heier