Sjørring Rally Race Report
Fra : dots

Dato : 20-04-03 14:00

Jaaah, så lykkedes det mig at gennemføre et løb
Og jeg fik endda en præmie - for dagens dårligste tid, men dog gennemført !

Vi startede fra Snedsted MC's klubhus, delt op i 4 hold, og jeg kørte med en
gruppe ud til prøve 2.
Det blev en blid start, to omgange på en skovprøve uden de store trængsler.
Dog lå der et par træstammer på tværs, men de så ikke slemme ud, så jeg
besluttede mig for at gi' Honda gas og køre lige over - og slap heldigt fra
det
Videre fuld fart til prøve 1.
I en grusgrav af en slags, med alt fra sand til store sten. Rundt 2 gange på
banen, og jeg har stadig problemer med sand - lodret op i en stor sandbakke,
der gik lidt kludder og Honda var lige ved at smække mig af, men jeg fik
reddet den og nedad igen, ligeså stejlt, anden runde gik lidt bedre.
Afsted med fuld fart, og de kører sg hurtigt de drenge, så jeg mener fuld
fart !
Til prøve 3-4.
Ups, nu begynder jeg at blive lidt bekymret. Den ene prøve har nogle stejle
opogned-kørsler, den anden er en trialprøve med lisså stejle"toppe". Jeg
klarede den første, men det var nær gået galt i anden omgang. Jeg fik pillet
ved forbremsen i nedkørslen og kunne godt mærke at baghjulet kom op at svæve
og fik sluppet i en fart.
Trialprøven tilbage ... Det dér slipper jeg ikke godt fra, det ved jeg
bare... Tre stejle "toppe" i begyndelsen af banen. Min tur, første top gik,
anden top gik i kludder og jeg tiltede nedad - for en gangs skyld var det
mig der slog mig og ikke Honda, tredie top klarede jeg på forunderlig vis.
Det gik galt igen efter top fire, og resten er ikke værd at nævne ...
Det var osse her på trialprøven at Mads Formand nær havde druknet sin cykel,
noget der ser ud til at være et mindre mudderhul, viste sig at være en ret
dyb grøft, boble .. boble ..
Prøve 6-7. Noget der ligner en gammel grusgrav. Stejle skrænter med græs og
to hastighedsprøver. Her skal der samles mod og jeg trækker tiden ud. Jeg er
en "anelse" bange, men jeg må jo til det. Det gik også nogenlunde, jeg
væltede da ikke ... Men for pokker da, det var stejlt visse steder.
Prøve 8 er helt anderledes. Meget snæver bane mellem træer, et sted mellem
to træer der står så tæt, at mit styr er for bredt og jeg må kante mig
igennem.Meget! snævre sving, Honda er for lang til at jeg kan komme rundt og
jeg må mase os rundt, jeg har endnu ikke fundet ud af hvordan jeg få svinget
med baghjulet .. Man skulle køre en omgang her på tid og ramme samme
omgangstid i næste runde. 2.06 første gang, 1.57 næste gang, det var da
nogenlunde.
Ræs ned til klubhuset og hælde en sodavand i hovedet og hen til prøve 5 -
igen en snæver bane rundt mellem træer, på 51 sek. Jeg kom igennem med et
helt rundt minut for meget, jeg måtte en tur i mulden. Og så var
strabadserne overstået for mig
Drengene skulle køre Røverheat ude i grusgraven. Med fællesstart og to
runder ad gangen, de sidste 3 skilt fra - indtil der kun var 5 mand tilbage.
Og der blev kørt til ! En sort KTM lavede det værste styrt jeg har set, han
ramte en stor sten og tiltede, var nær blevet kørt over af ham bagved, som i
sin undvige også væltede. Utroligt at der ikke skete noget med nogen af dem,
KTM'en havde store buler i begge fælge og andre skrammer, manden kørte bare
i cowboybukser uden beskyttelse af nogen art og var sluppet med
forskrækkelsen, heldigt !!!
Fest i klubhuset om aftenen, og stor tak til Snedsted MC Klub for et
alletiders arrangement

- dots -
Honda CRM125 R
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=216

Fra : Anneli

Dato : 21-04-03 21:54

"dots" <dots@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Jaaah, så lykkedes det mig at gennemføre et løb
> Og jeg fik endda en præmie - for dagens dårligste tid, men dog
gennemført !

Tillykke!! Jeg tager hatten / styrthjelmen af for dig :0)

Stor hilsen Anneli og Savage :0)

Fra : Claus Rittig

Dato : 22-04-03 17:48

"Anneli" <anneli_jensen@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> "dots" <dots@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> gennemført !
>
> Tillykke!! Jeg tager hatten / styrthjelmen af for dig :0)

Klaus Falkenberg som blev næstsidst er en gammel erfaren off-road ræv, så du
har da næsten slået de gamle garvede!

Rittig

Fra : dots

Dato : 22-04-03 21:14

> Klaus Falkenberg som blev næstsidst er en gammel erfaren off-road ræv, så
du
> har da næsten slået de gamle garvede!
>
> Rittig

Dén vil jeg tage til mig som et skulderklap )

dots/som har brug for beroligende hyggesnak, go'e råd og skulderklap for at
melde til næste løb ..

Fra : dots

Dato : 22-04-03 21:07

"Anneli" <anneli_jensen@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> Tillykke!! Jeg tager hatten / styrthjelmen af for dig :0)
>
> Stor hilsen Anneli og Savage :0)

Tusind tak
Jeg kæmper jo netop for at vi piger ka' osse )

dots

Fra : Anneli

Dato : 22-04-03 23:02

> Tusind tak
> Jeg kæmper jo netop for at vi piger ka' osse )

Kvinder kan, hvad de vil!

Jeg foretrækker at holde mig væk fra gruset, men kæmp du bare - du gør
det rigtig godt! :0)

Stor hilsen Anneli og Savage :0)

Fra : dots

Dato : 23-04-03 08:25

> Kvinder kan, hvad de vil!

Det er jo det

> Stor hilsen Anneli og Savage :0)

Tager jeg helt fejl, hvis jeg tror du kommer her fra området, Nykøbing måske
??
Det kunne være at man skulle tage ud til OTC's klubhus i Hørve og hilse på,
en dag

dots/ ved Grevinge Skov, Odsherred

Fra : Armand

Dato : 23-04-03 11:20

> dots/ ved Grevinge Skov, Odsherred

Do'tte!
Er du indfødt?

Jeg spørger fordi jeg jyde, husker at min jævnaldrende københavnske familie
udlevede deres barn/ung -doms somre ved Grevinge skov. Adressen var dog vist
"Holte pr. Grevinge"!

--
Armand.

Fra : dots

Dato : 23-04-03 12:49

> Do'tte!
> Er du indfødt?

Jeps, det er jeg

> [...]
familie
> udlevede deres barn/ung -doms somre ved Grevinge skov. Adressen var dog

Ja, det er lige omme på den anden side af skoven, der kommer jeg faktisk ret
tit

dots

Fra : Armand

Dato : 23-04-03 17:52

> "Armand" <armand@mcSTREGchaufførerne.dk> skrev i en meddelelse
>
> Jeps, det er jeg

> Ja, det er lige omme på den anden side af skoven, der kommer jeg faktisk
> ret tit

Dér har jeg været et par gange for et par og tredive års tid siden - Du ku'
godt have vinket!

--
Armand.
(der husker at have oplevet et elektrisk hegn for første gang lige dér)

Fra : dots

Dato : 23-04-03 19:58

> Dér har jeg været et par gange for et par og tredive års tid siden - Du
ku'
> godt have vinket!

Mumle, mumle - ja det burde jeg ha' gjort, istedet for at lave mudderkager

> Armand.
> (der husker at have oplevet et elektrisk hegn for første gang lige dér)

Hva !! - Tissede du på det ??? ))

dots

Fra : Armand

Dato : 24-04-03 08:30

> "Armand" <armand@mcSTREGchaufførerne.dk> skrev i en meddelelse

> Hva !! - Tissede du på det ??? ))

Dog ikke!

--
Armand.

Fra : Anneli

Dato : 28-04-03 22:04

"dots" <dots@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Tager jeg helt fejl, hvis jeg tror du kommer her fra området,
>Nykøbing måske??
Nej, du tager ikke fejl, jeg bor i nærheden af Nykøbing. Adresse kan
mailes privat, hvis du vil komme på Suzuki-kig og kaffe :0)

> Det kunne være at man skulle tage ud til OTC's klubhus i >Hørve og
hilse på,
> en dag
Jeg har faktisk aldrig været der ude.

Stor hilsen Anneli og Savage :0)

Fra : dots

Dato : 29-04-03 11:22

> Nej, du tager ikke fejl, jeg bor i nærheden af Nykøbing. Adresse kan
> mailes privat, hvis du vil komme på Suzuki-kig og kaffe :0)

> [...]
Hej Anneli

Så er det dig jeg har prøvet at ringe til et par gange, ang. en sidevogns
cykel ...
Jeg vil gerne komme på Suzuki-kig og kaffe

dots