Scorpion udst. til hornet
Fra : Oliver Bruchhaus

Dato : 20-04-03 12:47

Hey der...
Har lige på www.hornet-home.de fundet en lydfil af en hornet med ovennævnte
udst. (Pot) den lyder bare for fed, og jeg må self. lige have mig sådan en!
Nogen der ved hvor man hitter dem, og evt. priser??
Også links!

Med venlig hilsen:

Oliver Bruchhaus.

Fra : Maria & Anders

Dato : 20-04-03 16:26

"Oliver Bruchhaus" <x-ray@REMOVEvolcane.dk> wrote in message
> [...]
en!
> Nogen der ved hvor man hitter dem, og evt. priser??

Halløj. Du skal i hvert tilfælde ikke købe den i dk. Der er den alt for dyr.
Prøv at tjekke den her side.
http://www.auspuff-online.de/
Der bestilte jeg en Laser ProDuro til min XT600E, og den var, inkl
forsendelse, ca 1200 billigere end i dk.
--
A.Ziegler
XT600E (2000)

Fra : Oliver Bruchhaus

Dato : 21-04-03 01:08

> [...]
> http://www.auspuff-online.de/
> Der bestilte jeg en Laser ProDuro til min XT600E, og den var, inkl
> forsendelse, ca 1200 billigere end i dk.

Ved godt at det er en dum idé at bruge penge på dele som udst. og lignende i
dk!
Det er jo noget med noget afgift og sårn'! :((
Men jeg syntes ikke at jeg kan finde nogle scorpion udst. på dit link??
Eller det er bare mig der ikke kigger ordentligt efter??

Der må da være nogen der kender til dem??? Det er til min hornet 600, er der
nogen der evt. har andre forslag eller erfaringer til hvad man kan smide på
den for at få en lidt federe lyd, og lidt effekt??
Håber nogen kan hjælpe....

Oliver Bruchhaus.

Fra : Kenneth Egholm

Dato : 21-04-03 08:51

> [...]
smide på
> den for at få en lidt federe lyd, og lidt effekt??

Hmm, så meget dyrere synes jeg nu ikke de er i DK..

Jeg har lige købt en MIG carbon slip on potte til min Hornet 600 - og
den lyder PISSE godt med den. Det er meget tæt på den lyd min FireBlade
havde med et komplet TwoBrothers system på.

Jeg ved endnu ikke noget om effekt, det er helt sikkert ikke den store
forskel.

Jeg gav 3600 for den, det synes jeg er OK..

--
MVH Kenneth Egholm
www.RaptorMC.dk

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 21-04-03 09:15

"Oliver Bruchhaus" <x-ray@REMOVEvolcane.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
smide på
> den for at få en lidt federe lyd, og lidt effekt??

www.louis.de har nogle Streetfighter potter til en 600 Hornet, det er
et dobbelt system, altså en potte på hver side af cyklen !, ser
faktisk ret fedt ud.
Best.nr. 10026998 til 399 ? og en enkelt potte også Streetfighter
Best.nr. 10027590 til 189 ? + forsendelse 6,50 ?

Har selv lige købt en Streetfighter potte til min egen cykel, og jeg
syntes at kvaliteten ser udmærket ud til de penge, gav 160 ? for min.

--
Hilsen
Dennis Pedersen

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 21-04-03 09:17

"Dennis Hellan Pedersen" <dhp(fjerndette)@dalbynet.dk> skrev i en
meddelelse news:b8098f$11g6$1@news.net.uni-c.dk...

> [...]
> Best.nr. 10026998 til 399 ? og en enkelt potte også Streetfighter
> Best.nr. 10027590 til 189 ? + forsendelse 6,50 ?

? er altså = et Euro tegn !

--
Hilsen
Dennis Pedersen

Fra : Armand

Dato : 21-04-03 11:34

> ? er altså = et Euro tegn !

Jup!
Billyboy forsøger fortsat at sætte nye normer!

--
Armand.

Fra : Allan Bojesen

Dato : 21-04-03 09:53

> [...]
en!
> Nogen der ved hvor man hitter dem, og evt. priser??

Her er et link til Scorpion i U.K http://www.scorpion-exhausts.com/
Og hvis man går siden igennem opgives K.S: Motor i Vejle som forhandler.

Allan Bojesen

Fra : Oliver Bruchhaus

Dato : 21-04-03 10:51

"Allan Bojesen" <aboje@post9.tele.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Her er et link til Scorpion i U.K http://www.scorpion-exhausts.com/
> Og hvis man går siden igennem opgives K.S: Motor i Vejle som forhandler.

Det var jo lige det jeg skulle bruge!!!! :)))
Tark.

Oliver Bruchhaus.