Götz katalog
Fra : Maria & Anders

Dato : 20-04-03 08:54

Hej NG Og god påske til jer alle!
Jeg har gang på gang forsøgt at bestille en katalog fra Götz, men det ser
ikke ud til de sender hverken varer eller kataloger til andre lande end
tyskland, østrig og schweitz.
Er det virkelig rigtigt?
På forhånd tak.

--
A. Ziegler
Yamaha XT600E (2000)

Fra : Claus Rittig

Dato : 20-04-03 12:32

"Maria & Anders" <maria_og_anders@tdcspace.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg har gang på gang forsøgt at bestille en katalog fra Götz, men det ser
> ikke ud til de sender hverken varer eller kataloger til andre lande end

Nej, det er ikke rigtigt. Jeg har købt flere kubikmeter stumper hos Götz
over de sidste 10 år. Men de kan være lidt svære at få listet kataloger ud
af.
Bestil evt. ved Søren Lindholt, han er nogle gange lidt billigere en at
bestille direkte ved Götz, fordi han bestiller lidt større ind og derved
sparer på fragten.

Rittig

Fra : Maria & Anders

Dato : 20-04-03 16:13

"Claus Rittig" <ClausRittig@Hotmail.Com> wrote in message
> [...]
> Bestil evt. ved Søren Lindholt, han er nogle gange lidt billigere en at
> bestille direkte ved Götz, fordi han bestiller lidt større ind og derved

OK super, han er fra AORMCK ikke?
Det virker da bare lidt mærkeligt at der ikke er online bestilling til dk.
Hmm
Skidt pyt. Jeg snakker med ham ved en lejlighed.
Tak for hjælpen.
--
A. Ziegler
Yamaha XT600E (2000)

Fra : Claus Rittig

Dato : 20-04-03 17:25

> OK super, han er fra AORMCK ikke?

Jo.

> Det virker da bare lidt mærkeligt at der ikke er online bestilling til dk.

Ja, det gør det. Jeg tror ikke de vurderer det danske marked særlig stort.
Jeg tror de har ret.

Rittig

Fra : Underbjerg / Anderse~

Dato : 20-04-03 15:23

Hej
Jeg har lige før påske modtaget varer fra Götz, og de kom i løbet af 5 dage,
jeg betalte med visa.
Det er klart det nemmeste at sende en fax til dem med det du vil købe, så
får du besked med det samme via fax om de har det hele, og hvornår det
sendes.
Det er ikke muligt via deres hjemmeside at få sendt til DK.
Hilsen
Torben

Fra : Per Milborg Pedersen

Dato : 20-04-03 20:49

"Maria & Anders" <maria_og_anders@tdcspace.dk> wrote in message
> [...]
> Jeg har gang på gang forsøgt at bestille en katalog fra Götz, men det ser
> ikke ud til de sender hverken varer eller kataloger til andre lande end

Køb det gennem Søren L. Hansen. Det er langt det nemmeste. Jeg gør det selv
med langt de fleste stumper. Det er selvfølgelig en fordel hvis du bor i
nærheden af Ålborg mht. den videre distribution, men det er ikke nødvendigt.

Med racende venlig hilsen

Per M. Pedersen.....M for motortosse
www.motortosse.dk

Fra : Chr. Møller

Dato : 22-04-03 22:56

Undskyld ,men kender nogen et link til Götz , jeg kan ikke finde det.
Og hvordan kommer man i kontakt med de omtalte danske kontaktpersoner?
Chr.

Fra : Soren Lindholt

Dato : 23-04-03 09:30

Chr. Møller <chr.moller@get2net.dk> wrote in article
<OTipa.1668$RX7.1358@news.get2net.dk>...

Hej hej, vinke vinke.... man skriver bare her i gruppen.
Goetz har kun *internet* butik til de nævnte lande, men man sender bare en
fax eller ringer, eller hvis man er her i Aalborgområdet, deltager i
samlebestilling hos mig.
Jeg har også et par kataloger tilbage at kigge i...

--
Søren
http://motortosse.dk

Fra : Mads Stetter

Dato : 23-04-03 16:54

Soren Lindholt wrote:
> [...]
> deltager i samlebestilling hos mig.
> Jeg har også et par kataloger tilbage at kigge i...

Og jeg har stadig det jeg lånte af dig, søren... du er ikke glemt!

MVH Mads Stetter

Fra : Soren Lindholt

Dato : 24-04-03 13:35

Mads Stetter <m_stetter@hotmail.com> wrote in article
<b86cub$7q6$1@sunsite.dk>...
> Og jeg har stadig det jeg lånte af dig, søren... du er ikke glemt!
>
> MVH Mads Stetter

Fino. Jeg bestiller en sending varer en af dagene, hvis du skal ha noget
med...
--
Søren
http://motortosse.dk