HJÆLP en novice
Fra : Palle Bugtrup

Dato : 20-04-03 08:22

Hello alle - og god Påske!

For at vise fotos af f.eks. emner til salg skal man anbringe disse i
"bina'er". Sådan har jeg set det her på siden.

Jeg har lavet en mindre "montage" og forsøgt at uploade den til:
alt.fr.binaries.photos.motos.harley-davidson. Men et eller andet fungerer
ikke. - Kan nogen hjælpe.

P.S. Det drejer sig ikke om Harley, men jeg kunne ikke finde andre grupper
relaterende til motorcykler.

Bedste hilsener

Palle Bugtrup

Fra : Hans Paulin

Dato : 20-04-03 08:37

Palle Bugtrup wrote:
> [...]
til:
> alt.fr.binaries.photos.motos.harley-davidson. Men et eller

....du skal bare lægge dem i "dk.binaer.motor"...
Hans
Suzuki 1100 E(Z) -82

Fra : Hans Joergensen

Dato : 20-04-03 08:38

Palle Bugtrup wrote:
> P.S. Det drejer sig ikke om Harley, men jeg kunne ikke finde andre grupper
> relaterende til motorcykler.

Prøv dk.binaer.motor :)

// Hans
--
9:36am up 67 day(s), 16:46, 1 user, load average: 0.02, 0.04, 0.05

Fra : Armand

Dato : 20-04-03 12:24

Hans Joergensen <haj@enterprise-server.dk> skrev i en

> Prøv dk.binaer.motor :)