Reservedele til Ambassador fra 1949
Fra : Jesper Rotbøll

Dato : 23-03-01 12:16

Hej

Jeg mangler reservedele til en ældre engelsk MC af mærket Ambassador.
Det er især dele til stellet, men også til motoren (en 197ccm Villiers),
dvs. alt har interesse!!! Har du, eller kender du nogen der har
reservedele til ovenstående MC, så send en e-mail.

Mvh
Jesper Rotbøll

PS: Jeg søger bl.a. dele på diverse stumpemarkeder.

Fra : Søren L Hansen

Dato : 23-03-01 12:19

Jesper Rotbøll <jr@emi.dtu.dk> wrote in article
<3ABB3078.91D2E0E6@emi.dtu.dk>...

> PS: Jeg søger bl.a. dele på diverse stumpemarkeder.

Hvad er så mere naturligt end at tage til Herning den 31.
Held og lykke med arbejdet.
--
Søren
lindholt@person.dk

Fra : Steen Persson

Dato : 23-03-01 12:34

"Søren L Hansen" <lindholt@person.dk> wrote in message
> Jesper Rotbøll <jr@emi.dtu.dk> wrote in article
> <3ABB3078.91D2E0E6@emi.dtu.dk>...

> Hvad er så mere naturligt end at tage til Herning den 31.
[snip]

..........det ville jo også være naturligt at søge i
dk.marked.fritid.motorcykel. Man kunne jo også prøve at ta' fat i f.eks.
Vagn Jensen i Århus og/eller Conrod i Vanløse. Det kan jo være at de kender
noget til hvor man kan opdrive nogle stumper - hvis ikke lige selv de har
noget liggende.

--
Steen Persson
BSA A10 Golden Flash '55

Fra : Jens Jessen

Dato : 24-03-01 07:42

"Jesper Rotbøll" <jr@emi.dtu.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Mvh
> Jesper Rotbøll
>
> PS: Jeg søger bl.a. dele på diverse stumpemarkeder.

Prøv at annoncere i Klassisk Bil & MC. Det er gratis. Tlf. 8657 7201
Venligst Jens Jessen.