KATO....
Fra : Michael [2760]

Dato : 19-04-03 23:58

Øv hvor er det trist............

[snip]
The former 250cc World Champion suffered head, neck and chest injuries in
the accident and has been fighting for his life in the intensive care unit
of the hospital, where he passed away on Sunday morning at 00:42 local time.
Kato, 26, leaves behind a widow and two children.

--
Mvh. Michael..
Be careful out there....

Fra : -V-

Dato : 20-04-03 00:16

Michael [2760] wrote:
> [...]
> intensive care unit of the hospital, where he passed away on Sunday
> morning at 00:42 local time. Kato, 26, leaves behind a widow and two

Meget, meget trist.

Gad vide, om det ikke får nogle ganske alvorlige konsekvenser for Moto GP i
almindelighed og Suzuka i særdeleshed?

-V-

Fra : Morten dahl

Dato : 20-04-03 04:02

-V- wrote:

> Meget, meget trist.
>
> Gad vide, om det ikke får nogle ganske alvorlige konsekvenser for
> Moto GP i almindelighed og Suzuka i særdeleshed?

Fuck konsekvenserne, Daijiro Kato var et år ældre end mig, han havde børn,
han havde en kone, alle elskede de ham.

Nok var han manges helt i den store klasse, men han var først og fremmest
Far og Ægtemand!!

Jeg er ikke ude på at ramme nogen, menn vi sørger nu, har mere eller mindre
glemt det om 3 måneder.

Det har hans hustru og børn ikke.

Og hvad konsekvenserne for det "sportslige" i dette er, de er sku efter min
mening uden betydning, ikke forstået på den måde at jeg ikke ønsker
forbedringer, men om de så lukkede serien, så var hans kone/børn nok ikke
mere lykkelige.

Men ja det får forhåbentlig kosekvenser, desværre bare ikke i dette årsti.
Bare se på NordSchleife, en af de mest respekterede entusiaster døde der, og
trods meget stort pres fra andre entusiaster er der stadig intet sket!!

Det er farligt det vi elsker, det er der så meget der er, men at gøre faren
kommerciel, er efter min mening noget helt andet.

Daijiro Kato R.I.P.

--
Morten Dahl
Gixxer XXX - The Funky Style

Fra : -V-

Dato : 20-04-03 11:34

Morten dahl" <morten@"FJERN wrote:

> [...]
> efter min mening uden betydning, ikke forstået på den måde at jeg
> ikke ønsker forbedringer, men om de så lukkede serien, så var hans

Du får det til at lyde, som om jeg er en hjerteløs satan, og det synes jeg
faktisk ikke at jeg er. Selvfølgelig bliver de ikke lykkelige, tåbeligt
argument.

Men det skulle gerne unddåes at det sker igen, kan vi bliv enige om det?
Det ér en farlig sport, og det kan nok aldrig undgås at der ser uheld.
At folk bliver dræbt, det er ligegodt ret sjældent i GP, og det er derfor at
der højst sandsynligt bliver placeret et ansvar uanset om det var en 'freak
accident' eller ej.

Jeg kan kun lige komme i tanke om nogle få rigtigt alvorlige uheld i de
sidste år, og der er vist ingen der er omkommet ved dem - her tænker jeg på
Doohan i Jerez, Whitham på Brands Hatch, Rainey på Misano etc.

Min slutning af det er, at der altid vil kunne ske uheld, men dette er så
tilpas alvorligt at Suzuka bliver taget af programmet eller marshallerne
bliver sat fra bestillingen.

Hvis der bliver gjort noget ved det, så kan man prøve at minimere risikoen
for at det sker igen.

-V-

Fra : Claus Rittig

Dato : 20-04-03 12:34

"Morten dahl" <morten@"FJERN"dahl.mail.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg er ikke ude på at ramme nogen, menn vi sørger nu, har mere eller
mindre
> glemt det om 3 måneder.

Vi har ikke glemt Jørund Seim, ham tænker jeg på som noget af det første,
hver gang jeg hører om nogen der er kommet galt afsted på motorcykel.

Rittig

Fra : MKS - 74

Dato : 20-04-03 00:35

On Sun, 20 Apr 2003 00:57:42 +0200, "Michael [2760]"
<FZR1000@sporty.dk> wrote:

>Øv hvor er det trist............

Meget sørgeligt,idag har MotoGP mistet en af sine mest lysende
stjerner - der kunne være blevet endnu større,men det skulle ikke
være.Der kommer måske et tidspunkt hvor jeg atter kan se MotoGP med
samme glæde som før,men det bliver ikke lige med det samme....

Mine tanker til de efterladte.

Hvil i fred Daijiro... :'(

-Michael

Fra : diablo de la velocid~

Dato : 20-04-03 14:00

"Michael [2760]" <FZR1000@sporty.dk> skrev i en meddelelse
> of the hospital, where he passed away on Sunday morning at 00:42 local
time.
> Kato, 26, leaves behind a widow and two children.

Sørgeligt !!!

Mvh.

Henrik, Aalborg
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=161