Langelinie i morgen ve 13-tiden??
Fra : wheeler

Dato : 19-04-03 23:43

Min bror og jeg tar en tur ud på linien på vore 2-taggere..er der mon nogen
fra dfm man møder (de lover perfekt soft-ice-vejr

Wheeler
--
http://dfm.divvy.dk/default.asp?id=65

Fra : D@lby

Dato : 19-04-03 23:47

"wheeler" <bernhard_wheeler[remove this]@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
nogen
> fra dfm man møder (de lover perfekt soft-ice-vejr

Tja hvorfor ikke. Hvis vejret er fint så er jeg på.

D@lby

Fra : Hans Joergensen

Dato : 19-04-03 23:51

wheeler wrote:
> Min bror og jeg tar en tur ud på linien på vore 2-taggere..er der mon nogen
> fra dfm man møder (de lover perfekt soft-ice-vejr

Ved 13-tiden åbner jeg "desværre" den første øl til den
traditionelle familie-julefrokost .. så jeg kan ikke.

// Hans
--
12:50am up 67 day(s), 8 hr(s), 1 user, load average: 0.07, 0.10, 0.08

Fra : wheeler

Dato : 20-04-03 00:15

"Hans Joergensen" <haj@enterprise-server.dk>

> Ved 13-tiden åbner jeg "desværre" den første øl til den
> traditionelle familie-julefrokost .. så jeg kan ikke.

[klip]

Du er sku da lidt utidig (?)

Håber vi ses til lidt blå røg en anden dag så!

Wheeler
--
http://dfm.divvy.dk/default.asp?id=65

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 20-04-03 05:37

Hans Joergensen wrote:

> Ved 13-tiden åbner jeg "desværre" den første øl til den
> traditionelle familie-julefrokost .. så jeg kan ikke.

Jeps og jeg skal holde sølvbryllup for de "gamle" (hvor min far i øvrigt
skal have overrakt den XS 400 vi har købt til ham

Hyg jer og spis en is fra mig!

Hilsner,

Tony

Fra : Hans Joergensen

Dato : 20-04-03 08:21

Tony Lorentzen wrote:
> Jeps og jeg skal holde sølvbryllup for de "gamle" (hvor min far i øvrigt
> skal have overrakt den XS 400 vi har købt til ham

Husk at tage billeder :) vi skal da se hans ansigt eller nowet :)

// Hans
--
Desert Eagle .50 hardballpistol med blowback og hopup og sådan
til salg for højeste bud over 1000, mail for billeder.

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 20-04-03 10:31

Hans Joergensen wrote:

> Husk at tage billeder :) vi skal da se hans ansigt eller nowet :)

Will do!

Tony

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 21-04-03 18:42

Tony Lorentzen wrote:

> Will do!

Så fik han sin MC. Jeg gav ham en DFM T-Shirt og en kuvert med
tændingsnøglen i. Han stod med nøglen i hånden og sagde "Hva' er det?" og
efterfølgende "Det har I ikke gjort!" da han lagde to og to sammen

Tjek hans egen hjemmeside: http://www.lorentzen.dk og se ham på XS'eren

Hilsner,

Tony

Fra : Hekto

Dato : 21-04-03 18:55

In article <b81ahm$1v61$1@news.cybercity.dk>, Tony Lorentzen says...
> [...]
> tændingsnøglen i. Han stod med nøglen i hånden og sagde "Hva' er det?" og
> efterfølgende "Det har I ikke gjort!" da han lagde to og to sammen

Hi ... Hi!!
--
/Hekto

Suzuki LS650 + GS450E
Drømmecykel: Ducati 500 SL Pantah - Yamaha SR/SRX/SZR
www.dkfritidmotorcykel.dk/hekto
http://dfm.nathue.dk/Hekto

.... What about www.mc-portalen.com ?

Fra : Hans Joergensen

Dato : 21-04-03 19:23

Tony Lorentzen wrote:
> Tjek hans egen hjemmeside: http://www.lorentzen.dk og se ham på XS'eren

Skal der stå det dér Microsoft OLE DB-error noget ... ? :)

Han ser jo helt glad ud .. det holder :) kommer han med på Linien en
af dagene ?

// Hans

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 21-04-03 22:18

Hans Joergensen wrote:

> Skal der stå det dér Microsoft OLE DB-error noget ... ? :)

Hehe... nej helst ikke. Jeg har rettet i hans script så nu skulle det gerne
spille igen.

> Han ser jo helt glad ud .. det holder :) kommer han med på Linien en
> af dagene ?

Hehe... Jeg kan jo spørge ham - men jeg tvivler. Han arbejder på nogle
underlige tidspunkter.

Hilsner,

Tony

Fra : wheeler

Dato : 21-04-03 21:10

Hej Tony,

Jeg har droppet et ret tydeligt pict. af XS'eren på binaer.motor - du vil se
her at den udstødning din far har på, ikke helt følger standarden!

Men nu er det jo ikke en RD'er, så så længe han blot holder sig til at
"køre ligeud" går det nok

Wheeler
--
www.dkfritidmotorcykel.dk/Bernhard_Wheeler

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 21-04-03 22:35

wheeler wrote:

> Jeg har droppet et ret tydeligt pict. af XS'eren på binaer.motor - du
> vil se her at den udstødning din far har på, ikke helt følger
> standarden!

Ja det kan jeg se... Hmm...

Jeg kiggede i øvrigt lige lidt på Dan Dethlefsens tidligere XS400 og det ser
ud til at han satte en 2-i-1 potte på sin XS'er. Så der er vist flere
muligheder. Men kønt uden flancherne er det sgu ikke... :-|

> Men nu er det jo ikke en RD'er, så så længe han blot holder sig til
> at "køre ligeud" går det nok

Hehe - det er jo det. Nu er den jo synet med den potte der sidder på den nu,
så den er sikkert "god nok" i praksis.

Hilsner,

Tony

Fra : Anneli

Dato : 21-04-03 21:51

"Tony Lorentzen" <tonyFJERNDETTE@dkfritidmotorcykel.dk> skrev i en
meddelelse news:b81ahm$1v61$1@news.cybercity.dk...

> Tjek hans egen hjemmeside: http://www.lorentzen.dk og se >ham på
XS'eren

Han ser glad ud! Hvor må det ha' været fedt for Jer, at give ham den!!
:0)

Stor hilsen Anneli og Savage :0)

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 21-04-03 22:40

Anneli wrote:

> Han ser glad ud! Hvor må det ha' været fedt for Jer, at give ham den!!

Ja er du vimmer! Jeg havde glædet mig til det hele ugen inden, så det var
fantastisk at give den til ham og se hans ansigtsudtryk.

I dag var vi ude og trille ud god tur rundt på de små veje i og omkring
Roskilde og det var svært at få tørret smilet af ham bagefter

Hilsner,

Tony

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 20-04-03 07:17

> [...]
mon nogen
> fra dfm man møder (de lover perfekt soft-ice-vejr

Kl. 13:00 , er det ikke lidt sent,hvis i skal nå ned til Højeruplund
(Stevns) i ordentligt tid

--
Hilsen
Dennis Pedersen

Fra : Niels S.

Dato : 20-04-03 13:13

Dennis Hellan Pedersen skrev

> Kl. 13:00 , er det ikke lidt sent,hvis i skal nå ned til Højeruplund
> (Stevns) i ordentligt tid

Pyt med det - det var alligevel ikke værd at køre efter = 0 på Shell og kun
7 maskiner på Stevns

--
Niels S.
VFR800FI

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 20-04-03 18:34

"Niels S." <HondaVFR@(fjernes)krudt.dk> skrev i en meddelelse
> Dennis Hellan Pedersen skrev

Højeruplund

> Pyt med det - det var alligevel ikke værd at køre efter = 0 på Shell
og kun
> 7 maskiner på Stevns

Ja, var næsten klar over det, der er nok mange der har været til
familie Påske tamtam !, deriblandt mig selv,
Holllld kæft, man bliver træt i ansigtet, efter et par snapse og et
par Kylleryller !!

--
Hilsen
Dennis Pedersen

Fra : Steffen Rasmussen

Dato : 21-04-03 10:48

Hejsa

"Dennis Hellan Pedersen" <dhp(fjerndette)@dalbynet.dk> wrote in message
> Ja, var næsten klar over det, der er nok mange der har været til
> familie Påske tamtam !, deriblandt mig selv,
> Holllld kæft, man bliver træt i ansigtet, efter et par snapse og et
> par Kylleryller !!

Ja, og dagen efter står på brød og vand (bare for at forsøge at komme ovenpå
igen), men man skulle jo være en gris hvis man ikke gør det igen næste gang

-steffen

Fra : Hekto

Dato : 20-04-03 10:17

In article <Ghkoa.139$mj1.6@news.get2net.dk>, "wheeler"
<bernhard_wheeler[remove this]@hotmail.com> says...
> Min bror og jeg tar en tur ud på linien på vore 2-taggere..er der mon nogen
> fra dfm man møder (de lover perfekt soft-ice-vejr

> [...]
Mener du søndag eller mandag??? (20/4 00:42!!!)