forhjul xt 350
Fra : Stefan Hansen

Dato : 19-04-03 11:12

hej

jeg står og mangler nogle eger til et 21" forhjul til en xt 350. er der
nogen i ålborg området der ligger inde med noget der kan bruges ????

hilsen stefan

Fra : Claus Rittig

Dato : 19-04-03 15:56

"Stefan Hansen" <shha02@kom.auc.dk> skrev i en meddelelse
> hej
>
> jeg står og mangler nogle eger til et 21" forhjul til en xt 350. er der
> nogen i ålborg området der ligger inde med noget der kan bruges ????

Måske har Jan Sørensen (Aalborg off-road mc klub) - 98 38 37 98.
Eller Søren Lindholt, men han er i London lige nu.

Rittig

Fra : Soren Lindholt

Dato : 23-04-03 09:35

Claus Rittig <ClausRittig@Hotmail.Com> wrote in article
<3ea1621b$0$245$bc7fd3c@news.sonofon.dk>...
> "Stefan Hansen" <shha02@kom.auc.dk> skrev i en meddelelse

> Måske har Jan Sørensen (Aalborg off-road mc klub) - 98 38 37 98.
> Eller Søren Lindholt, men han er i London lige nu.

Hm, jeg har egentlig et, men det er langtidsudlånt til bror Oves XT500,
incl 350-forgaffelen.
--
Søren
http://motortosse.dk