Måske en Bandit 600
Fra : Knorsfis

Dato : 18-04-03 22:33

Hej NG.
Jeg vil lige stikke en finger i jorden og høre nogle forskellige
meninger og erfaringer om en Bandit 600 k2.
Hvordan er motoren på den? Der har ofte været debat om knasterne på de
oliekølet Suzukier.
Hvordan er kvaliteten/forarbejdingen af cyklen ellers?
Hvis der er nogen der mener at der findes bedre MC'er i samme
prisklasse vil jeg da gerne høre hvad det er for nogle.
Med løftet venstre
Jesper

Fra : catttter

Dato : 28-04-03 11:46

"Knorsfis" skrev d. 18-04-03 22:33 dette indlæg :
> [...]
> Hvis der er nogen der mener at der findes bedre MC'er i samme
> prisklasse vil jeg da gerne høre hvad det er for nogle.

har netop købt en banditK3, har kun rosende ord om den, det er en
overlækker cykel, kører perfekt, dog et enkelt minus, ikke nogen temp.
måler på men ellers intet at komme efter digital benzin-måler og hele
svineriet, har netop været en tur i Tyskland med kæresten på den er
alletiders på motorvej og passageren sidder også godt !!!

Alt i alt en fed cykel.

http://www.kandu.dk/