Reservedele til Honda CD400F købes
Fra : David Friderichsen

Dato : 18-04-03 09:36

Hej så prøver jeg igen

Jeg er interseret i alle reservedele til en honda cb400F fra 1977

skriv hvad du har og hvad din pris er så vender jeg tilbage

Hilsen
David Friderichsen

Fra : Morten Juel

Dato : 18-04-03 09:56

> Hej så prøver jeg igen
>
> Jeg er interseret i alle reservedele til en honda cb400F fra 1977
>
> skriv hvad du har og hvad din pris er så vender jeg tilbage

mig først )

Jeg har et gammelt slidt dæk, en sprunget pære, og 6 afgnavede skumfiduser !
det kan du få for tjaa 1100,- !! det er da påskebilligt !

Morten --- http://StarChild.dk
Golf II GTI 1.8Ti 8v --- http://Golf2.dk
Jallagryde 320i
DR350SET --- http://DR350.dk
-= girls and sex can't beat binary and hex =-

Fra : David Friderichsen

Dato : 18-04-03 12:20

"Morten Juel" <MP@stofanet.invalid> wrote in

> [...]
> Jallagryde 320i
> DR350SET --- http://DR350.dk
> -= girls and sex can't beat binary and hex =-

det var dog det mest latterlige svar jeg har set i længere tid,

undskyld at man forsøger at være lidt seriøs i denne newsgroup

/David

Fra : Richard

Dato : 18-04-03 12:42

David Friderichsen wrote:
> "Morten Juel" <MP@stofanet.invalid> wrote in
>
> det var dog det mest latterlige svar jeg har set i længere tid,
> undskyld at man forsøger at være lidt seriøs i denne newsgroup

Det er nok bare Mortens måde at sige, at dette ikke er en markedsgruppe
med køb/salg - prøv hellere dk.marked.privat.motorcykel.stumpemarked i
stedet

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK
Dk.fritid.motorcykel-info: http://dfm.divvy.dk/richard_pade

Fra : Armand

Dato : 18-04-03 18:01

Richard <richardPUNKTUMpade@mail.dk> skrev i en

> Det er nok bare Mortens måde at sige, at dette ikke er en markedsgruppe
> med køb/salg - prøv hellere dk.marked.privat.motorcykel.stumpemarked i
> stedet

Men få lige et tip med på vejen:
Link: www.davidsilverspares.co.uk

--
Armand.

Fra : Claus Ruglund Jakobs~

Dato : 18-04-03 18:35

Eller www.cms.nl de har MEGET liggende til de gamle Hondaer

--
mvh Claus

Fra : Armand

Dato : 18-04-03 19:01

Claus Ruglund Jakobsen <claus_ruglund*nospam*@jakobsen.tdcadsl.dk> skrev i
en news:b7pd10$eci$1@sunsite.dk...

> "Armand" <armand@mcSTREGchaufførerne.dk> skrev i en meddelelse

> Eller www.cms.nl de har MEGET liggende til de gamle Hondaer

Jeg va forbi CMS.nl en enkelt gang, men løb fast i at man dér skal søge
v.h.a. reservedels-numre
Har jeg ikke kunnet knække sitets brugs-mønster eller hur??

--
Armand.

Fra : Richard

Dato : 18-04-03 21:51

Armand wrote:
> Jeg va forbi CMS.nl en enkelt gang, men løb fast i at man dér skal søge
> v.h.a. reservedels-numre
> Har jeg ikke kunnet knække sitets brugs-mønster eller hur??

Det ved jeg jo ikke, men hvis man i en snæver vending mangler et
partnummer til sin Honda - eller andre cykler Stumpefisken sælger til -
kan man slå delen op på Partsfish og udlede nummeret af URL'en - Hondas
numre er ihvertfald lette at genkende der.

- er det kun os med V4'erne, der har adgang til fiche'er som PDF-filer
på nettet ??-)

Fra : Claus Ruglund Jakobs~

Dato : 18-04-03 23:35

> Jeg va forbi CMS.nl en enkelt gang, men løb fast i at man dér skal søge
> v.h.a. reservedels-numre
> Har jeg ikke kunnet knække sitets brugs-mønster eller hur??

Du kan gøre som os simple folk fra Haderslev skriv en mail og spørg
efter hvad du mangler, de svarer gerne, ellers sælger de osse et katalog med
reservedelsnumrene i

--
mvh Claus
(der ska til og lege tolk når hans far skal have bestilt tændingsanlæg i UK)

Fra : Ivan Bartholin Niels~

Dato : 19-04-03 13:13

> [...]
> v.h.a. reservedels-numre
> Har jeg ikke kunnet knække sitets brugs-mønster eller hur??

Hej

Du kan downloade reservedelskataloger til mange gamle Honda´er på
WWW.HONDA4FUN.COM

Ivan Bartholin Nielsen
Nygårdsvej 8, 4700 Næstved
www.kloge.dk
Honda CB500F 1975

Fra : Morten Juel

Dato : 18-04-03 18:53

> det var dog det mest latterlige svar jeg har set i længere tid,
>
> undskyld at man forsøger at være lidt seriøs i denne newsgroup

det skal du ikke undskylde, men hvis du vil købe/sælge ting så er det ikke
her !
Det er dk.MARKED.osv.osv ! ) derfor svaret !