Esbjerg turen
Fra : Oliver Bruchhaus

Dato : 17-04-03 23:52

Vil først lige sige at jeg også er utroligt ked af at høre om ulykken i
esbjerg! Jeg har selv lige fået mc og venter bare på at få kortet.. En
episode som denne får helt klart en til at tænke sig om før at man sætter
sig på maskinen og giver den gas. Billister mener jo bare at man kører så
hutigt som tilladt men det er jo desværre bare ofte det andet når man
snakker mc! :(( -Og det er jo noget som først bliver opdaget når det er for
sent... Desværre. Men vi er jo nok allesammen klar over at det er et
problem, og hvis ikke man er det, så har vi vidst allesammen fået en
reminder idag.. Det er bare så fandens ærgeligt når at det skal være på
denne måde at det skal ske'!!
Men en anden ting er at flere hundrede mc'ister havde "The ride of their
lives!" Og jeg stod jo selvfølgeligt klar på vejlevej i kolding (På
toppen af bakken) og fik knipset et par billeder.. Det var dog kun i tlf.
kamera kvalli (nokia 7250) men de er der da! de ligger på
dk.binaer.motor

Fra : Oliver Bruchhaus

Dato : 17-04-03 23:54

Oops.. Der sneg sig lige to ekstra billeder ind.. Vil ikke begynde at hente
dem tilbage.. -Bare ignorer dem!

Oliver Bruchhaus.

Go' påske.

Fra : Olesen

Dato : 18-04-03 08:30

"Oliver Bruchhaus" <x-ray@REMOVEvolcane.dk> skrev i en meddelelse
> Vil først lige sige at jeg også er utroligt ked af at høre om ulykken i
> esbjerg! Jeg har selv lige fået mc og venter bare på at få kortet..

Har du været på glatbane ? *S*

Fra : Oliver Bruchhaus

Dato : 18-04-03 10:35

> "Oliver Bruchhaus" <x-ray@REMOVEvolcane.dk> skrev i en meddelelse
>

> Har du været på glatbane ? *S*

-Hehe.. Nope, og regner heller ikke med at komme det! Har kun lige været
på motorstien og køre.. så der er lidt vej endnu, surt show når man har en
sprit ny hornet holdene som man bare ikke kan køre på får at kortet er i
huset!§ :((

Oliver Bruchhaus.

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 18-04-03 12:02

> surt
> show når man har en sprit ny hornet holdene som man bare ikke kan
> køre på får at kortet er i huset!§ :((

Bare sig til hvis jeg skal lufte den for dig

/A - der ikke har kørt hornet siden køreteknisk anlæg på amager i 1998