Offroad i påsken ?
Fra : Steen D. Pedersen

Dato : 17-04-03 15:27

Hejsa.

Er der nogen der ved hvor der bliver kørt offroad her i påsken så man kan
komme ud og se på sagerne ?

Gerne i Aalborg-området.

--
Steen

Fra : Claus Rittig

Dato : 17-04-03 18:34

"Steen D. Pedersen" <sdp@mailme.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa.
>
> Er der nogen der ved hvor der bliver kørt offroad her i påsken så man kan
> komme ud og se på sagerne ?
> Gerne i Aalborg-området.

Jep. Søndag eller mandag (er ikke helt afklaret endnu) i ...
Aalborg-området. Send mig lige en mail privat, så skal jeg holde dig
orienteret.

Rittig

Fra : Olesen

Dato : 17-04-03 19:48

> [...]
>
> Jep. Søndag eller mandag (er ikke helt afklaret endnu) i ...
> Aalborg-området. Send mig lige en mail privat, så skal jeg holde dig

Hvad med midtjylland ?

Fra : freak

Dato : 18-04-03 01:18

> "Claus Rittig" <ClausRittig@Hotmail.Com> skrev i en meddelelse

> kan

> Hvad med midtjylland ?
>
> Nu ved jeg ikke lige om det er midtjylland, men der går da en tur mandag
21april kl 8.00 fra city vest i århus!

Freak

Fra : dots

Dato : 19-04-03 15:29

"freak" <frc-@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> 21april kl 8.00 fra city vest i århus!
>
> Freak

Vi har da lige kørt Sjørring Rally igår !
Det var dælme både sjovt og hårdt

dots - med skrammer, og Honda CRM125R slap heller ikke for lidt ...